וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לקליאו ספורט

24.4.2009 / 9:30

אחרי שסיפרה לנו מעט מאוד, חושפת רנו את כל פרטי מתיחת הפנים של הקליאו ספורט דור 3 שזוכה גם לעוד קצת סוסים

רנו מותחת את פניה של הסופר מיני הלוהטת והמוצלחת שלה, שמתאימה עצמה לשארית המשפחה בהובלת המגאן. רשמים חלקיים אספנו בתערוכת ז'נבה האחרונה, שם טעמנו מהדור המתחדש לגרסה הבסיסית עם הצגתן של הקליאו GT, קליאו סטיישן וקליאו סדאן. כעת, גם מקומה של אגדת הספורט חמת המזג הגיע, וזו תשאיר לנו טעם של עוד, עד להשקת מחליפתה בעוד שנים אחדות.

שינוי העיצוב העיקרי נערך בחזית. השבכה הקדמית הושחרה ונראית קרבית מבעבר ומוצעת בגוון המבליט את מבנה הגריל. הכנפיים הורחבו במעט, אלומות התאורה התקמרו ומראות הצד הושחרו אף הן. בסעיף האווירודנימי, הדיפיוזר מאחור אגרסיבי יותר, אך למעשה שומר על מראהו פרט לצמד המפלטים שעובו קמעה בקוטרם ובולטים יותר.

בשינויים הדינמיים נמצא ספליטר בתחתית הפגוש הקדמי המפחית את עוצמת הגרר ב-0.02, ומערכת המתלים רכה יותר ב-15 אחוזים בגרסת ה'ספורט'. מי שחש כי מדובר ברכות יתרה, יכול לבחור בגרסת ה'קאפ' הקיצונית יותר.

יחידת הכוח זוכה גם היא לשידרוג קל. לגרסה הקיימת של הקליאו RS מנוע בנפח 2.0 ל' לו 197 כ"ס ב-7,250 סל"ד וכ-21.9 קג"מ ב-5,500 סל"ד. חלילה לא לקלקל משהו מהאווירה, רנו הקפיצה את ההספק ב-6 כ"ס המתקבלים ב-150 סל"ד מוקדם יותר. בכלל, זמינות כוח המשופרת מאפשרת כעת חיים גם מתחת ל-3,000 סל"ד. ל-100 קמ"ש תידרשנה 6.9 שניות, והמהירות המרבית היא 225 קמ"ש. תיבת 6 ההילוכים הידנית נותרה זהה, ואם זה מעניין אתכם, נרשמת צניחה קלילה בפליטת ה-CO2 שעומדת כעת על 195 גק"מ.

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully