וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: 7 הרוגים

26.4.2009 / 11:21

שבעה בני אדם נהרגו בשבוע האחרון בחמש תאונות קטלניות. מתחילת השנה נהרגו בכבישים 96 בני אדם

אחרי הירידה במספר ההרוגים לה היינו עדים בשבועות האחרונים, שוב אנחנו רושמים עלייה. על פי נתוני 'הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים', חמש תאונות קטלניות התרחשו בשבוע האחרון, בהן מצאו את מותם שבעה בני אדם מתוכם הולך רגל אחד.

בתאונת דרכים שהתרחשה בירושלים ב-20.4, נהרג הולך רגל בשנות ה-20 לחייו מפגיעת מכונית פרטית. שלושה ימים לאחר מכן, במחוז הדרומי של המדינה הסמוך לחבל אילות, תאונה חזיתית קיפחה את חייו של נהג אחת מן המכוניות הפרטיות בשנות ה-60 המוקדמות לחייו. ב-24 לחודש, התנגשות חזית אל צד בין שני כלי רכב פרטיים בכביש 90, הביאה להריגתו של נוסע כבן 17.

אמש (שבת), שתי תאונות גבו את חייהם של ארבעה בני אדם. על כביש 60 בין צומת א זהריה למחסום רוזמרין, התנגשות בין שתי מכוניות פרטיות הביאה להרגיתם של נהג ונוסע בשנות ה-50 לחייהם. התאונה השנייה אירעה סמוך למושב אמירים שבצפון על כביש 866, ובו פגעה מכונית פרטית באופנוע. הרוכב ונהגת הרכב נהרגו במקום.

חודש אפריל גבה את חייהם של 21 בני אדם עד כה. מתחילת 2009 אנו מונים 96 הרוגים בכבישים, ירידה של 30 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מקום המדינה נהרגו 30,228 בני אדם בכבישים מהם 4,802 ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully