וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: יורשת לפרארי F430

29.4.2009 / 10:42

חרושת שמועות בעולם הרכב גורסת כי בתערוכת פרנקפורט הקרובה, תציג פרארי את ה-F450 החזקה והקלה

כמעט 6 שנים לאחר הצגת ה-F430 ופרארי כבר שוקדת על יורשת ראויה לאחת ממכוניות הספורט-על הנחשקות בעולם. חרושת השומועות בנושא, גורסת כי המכונית החדשה נמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים מאוד וכי היא עתידה לפגוש את הקהל כבר בחודש ספטמבר הקרוב, על בימת תערוכת פרנקפורט.

פרארי כמובן שומרים את הקלפים קרוב מאוד אל החזה וממלאים את פיהם מים בכל הקשור למכונית החדשה. אולם, ניתן להניח כי האקזוטית האיטלקיה תקבל מנוע V8 כשל קודמתה, אך נפחו צפוי לגדול מ-4.3 ליטר לכדי 4.5 ליטר לפחות כשהספקו אמור לעלות לכיוון ה-520 כ"ס לעומת ה-490 של המכונית הנוכחית.

מקורות נוספים ברשת סוברים כי פרארי הולכת ליישר קו עם חלק מהדרישות הגלובליות להפחתת פליטת מזהמים. אמנם לא מדובר על התקנת מערכת סטופ-אנד-גו או על מערכת היברידית, אלא בעיקר על שימוש בחומרים ידידותיים יותר לסביבה, חומרים מתמחזרים ובעיקר הפחתה משמעותית במשקל הרכב. הסעיף האחרון טוב לסביבה בדיוק כמו שהוא טוב לביצועים וגם אלה צפויים היות מרעישים במיוחד, עם המשך שימוש בטכנולוגיות ממסלול הפורמולה 1.

אם יודעי הדבר מסביב לגלובוס הצליחו לקלוע בהערכותיהם, הרי שאם ה-F450 תוצג בתערוכת פרנקפורט, ניתן יהיה למוצאה באולמות התצוגה בעולם (לא אצלנו כמובן) כבר בתחילת שנת 2010. בינתיים ניאלץ להמתין בסבלנות עד לביקורנו המתוכנן בתערוכת הרכב שבגרמניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully