וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאה ירוקה לרוכבי האופניים

30.4.2009 / 13:28

במסגרת הקמת 'פארק אריאל שרון' הסמוך לאתר 'חירייה', יערכו היזמים בשישי דיון פתוח עם ציבור רוכבי אופניים

מחר (שישי), תקיים הנהלת 'פארק אריאל שרון' דיון נרחב על מסלולי האופניים באתר במסגרתו ישתתפו רוכבי אופניים מגוש דן וערי הסביבה: אזור, אור יהודה, בני-ברק, גבעתיים, חולון, רמת גן ותל אביב-יפו. הרעיון מאחרי הכינוס כך מקווים היזמים, יביא למימוש ולייעול השטח לרווחת התושבים. עוד הם מקווים כי שיחות אלו יבהירו עבורם את ציפיות המשתמשים מנתיבים אלו אשר ישתלבו במשטחי הפארק ויניבו תוספת חשובה לעתיד ירוק ולפוטנציאל ההנאה המשפחתי הטמון במקום. כמו כן, מתוכנן האתר להעניק לרוכבים נופך אתגרי.

את הדיון הפתוח יזם מנכ"ל הפארק דני שטרנברג, אשר רואה חשיבות עליונה באיסוף קבוצות רוכבים כדי לקבל מהם רשמים בנושא. "אנחנו מעוניינים לשמוע מרוכבי האופניים כיצד ירצו לחוות את מערכת שבילי הרכיבה בפארק, כיצד הם מעדיפים את תחנות המנוחה, מה יעשה את הרכיבה האתגרית למעניינת ומושכת עבורם להגיע למקום, וממה רצוי להימנע בעת הקמת המערכת למען רוכבי האופניים".

'פארק אריאל שרון' נוסד על אדמת 'פארק איילון' אשר ממוקם למרגלות אתר הפסולת 'חירייה'. את אבן הפינה הניחה ממשלת אולמרט בחודש אוקטובר 2007 כאות הוקרה לפעילותו של רה"מ לשעבר אריאל שרון, כחלק מקידום פרויקטים שונים התורמים לאיכות הסביבה. הפארק מכיל כ-8,000 דונם של שטחים פתוחים וכולל את שיקומו של הר האשפה והצבת מתקני מחזור במקום. לאחרונה חלה תנופה לשיפור תוואי הפארק והפיכתו למוקד עלייה למשפחות המחפשות נווה מדבר ירקרק בתוך הכאוס העירוני.

מהנהלת הפארק נמסר כי רוכבים המעוניינים לקחת חלק בדיון, מתבקשים ליצור קשר עם הגברת סטלה אבידן בדואר אלקטרוני avidanls@bezeqint.net או בטלפון 052-2573475.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully