וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השלט החכם של לקסוס

2.4.2009 / 9:30

יצרנית הפרימיום תשווק עם מכונית הפנאי-שטח 450 היברייד, עכבר אינטגרלי מתקדם המנטר את ממשקי הבידור והניווט

מחיר הנוחיות לקדמה טכנולוגית הוא לא זול, ולעתים הוא אף גורע מאתנו את היכולת לשלוט בנעשה ומגביר הסיכוי להפוך מנהנתן לקורבן. יצרניות הרכב עמלות בעקביות לפזר את המטלות, ומסייעות לנו להשאיר את מלאכת הנהיגה ללא הפתעות מסוכנות. אחת הגישות הפרקטיות יותר, הן ניטרול הושטת הזרועות בפיקוד נשלט מרחוק.

בלקסוס, שלא כמו אצל המתחרות מגרמניה למשל (MMI של אודי או iDrive של ב.מ.וו), מכוונים הלאה לפתרונות יותר אסתטיים ומעשיים. לאילו? שליטה מרחוק. בין עיצוב הפנים ההרמוני של רכב הפנאי-שטח ההיברידי RX450, הכולל דיפוני עץ ועור, משתלב לו התקן התפעול הידני אשר עוצב בקפידה על ידי לקסוס במיטב גישת עכבר המחשב הארגונומי.

לרשות הנהג (או הנוסע), מפקיד השלט שישה כפתורים כולל "סטיק" ניווט אמצעי. הוא מאוכלס ממש על תעלת השליטה, ושולח אותותיו למסך VGA בגודל שמונה אינטש. באמצעותו, תוכלו לשחק עם האפשרויות הרבות הכוללות שליטה על מערכת השמע, הניווט, בקרת האקלים, הבטיחות, וגם לקבוע לעצמכם תכונות קבועות מראש – שלא תעבדו קשה מידי בכל כניסה לרכב.

השלט האינטגרלי יוצע עם חופן אפשרויות למערכת הניווט שאינן משווקות עם דגמים מאובזרים פחות, ושוכן בגרסאות הבכירות – SE ו-SEL. איך זה מבצע נוכל לספר לכם ממש בקרוב עם השקת הדגם באירופה, וכמובן שנדווח גם על המכונית. אך כבר כעת ניתן להסיק כי מדובר על יתרון גדול בהיבט הבטיחותי.

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully