וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפיניטי G37 קונברטיבל בדרך

3.5.2009 / 12:42

מותג אינפיניטי פותח אולם תצוגה זמני נוסף בשדרות רוטשילד בתל אביב, ומודיע על הגעתה של מכונית הקבריו בספטמבר

חמישה חודשים לאחר שהחל מותג אינפיניטי לעשות את צעדיו הראשונים בישראל וממנו נמסרו כ-60 כלי רכב, מודיע היבואן על הרחבת קו המוצרים הנוכחי שכולל שני קרוסאוברים, מכונית סדאן וקופה. בחודש ספטמבר תגיע גרסת הקונברטיבל של ה-G37.

בתחילת הדרך, העלה היבואן ספקות באשר להגעתה של הקונברטיבל שנחשפה בתערוכת ז'נבה, אך כעת, בעקבות עניין גובר בציבור הלקוחות, התקבלה החלטה להביא לארץ גם את מכונית זו.

המכונית החדשה מצוידת בגג קשיח המורכב משלושה חלקים, ואת זה ניתן לקפל לתו תא המטען תוך 25 שניות בלחיצת כפתור – הן מתוך הרכב והן מחוצה לו באמצעות שלט הרכב. בדומה לגרסאות הקופה והסדאן, גם הקונברטיבל מציעה את מנוע ה-3.7 ליטר של החברה המפיק 320 כ"ס ואליו ניתן לשדך תיבה אוטומטית עם 7 הילוכים ותפעול מההגה, או תיבה ידנית עם 6 הילוכים.

רשימת האבזור של הדגם הפתוח תהיה כצפוי ארוכה מאוד והיא כוללת ריפודי עור, שמונה מצבי ישיבה לנהג, אפשרות למערכת שמע של Bose עם רמקולים ייחודיים במשענות הראש (13 בסך הכל) ודיסק קשיח בנפח 10 ג'יגה, בקרת אקלים מפוצלת, מושבים ממוזגים ומחוממים ומצלמת נסיעה לאחור כולל מסך מגע בדשבורד.

בדגם ה-S הספורטיבי יותר, עוד ניתן למצוא חישוקי 19 אינטש, בלמים משודרגים, צמיגים ספורטיביים וכיול חד יותר למערכת ההגה. מחירה של גרסת הקונברטיבל טרם נקבע, אך זה יהיה כצפוי יקר מעט יותר ממחירה של גרסת הקופה שעומד על 380 אלף שקלים.

אולם תצוגה נוסף בשדרות רוטשילד בתל אביב

עד למעבר למושב הקבע בהרצליה, פתחה קבוצת קרסו, יבואנית אינפיניטי, אולם תצוגה זמני בבית קסטיאל (חנות הרהיטים היוקרתית) וכעת מושק אולם תצוגה נוסף בשדרות רוטשילד 69 בתל אביב. שטחו של האולם עומד על 80 מטרים והיקף ההשקעה בו עומד על 100 אלף דולרים. באולם זה מוצגות ה-G37 סדאן וכן הקופה, אשר נתלתה על קיר האולם.

בחלקו האחורי של אולם התצוגה, ישנה גלריה אשר תשמש את החברה לעריכת אירועים ושיתופי פעולה עם אמנים להצגת תערוכות, השקות יינות ושאר אירועים בעלי ניחוח יוקרתי. אולם התצוגה ברחוב רוטשילד ממשיך את הקו הלא שגרתי שבחרה אינפיניטי בחדירתה לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully