וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התרשמות: דיבורית סולארית של LG

6.5.2009 / 15:40

שוק דיבוריות הסלולר מציע עשרות מוצרים שונים. הפעם בחרנו להתרשם מדיבורית הבלוטות' של LG, שגם קולטת שמש

כעיקרון, ההמלצה הגורפת שלנו בכל מקרה ומצב היא להתמקד בנהיגה ואך ורק בנהיגה, בזמן הנהיגה. כל הפרעה והסטת קשב מהדרך עלולה להיות מסוכנת לכם ולסובבים אתכם. זו אחת הסיבות מדוע קיים איסור על שימוש במכשיר הסלולרי בזמן נהיגה ללא שימוש בדיבורית.

מאז החלת החוק, שוק הדיבוריות פורח מאוד והוא כולל דיבוריות קבועות, ניידות, אוזניות מבוססות בלותות' או בלעדיו וכדומה. הפעם, החלטנו לקחת את הדיבורית החדשה של LG שמגיעה לארץ על ידי קבוצת ח.י ובה יש טוויסט חביב - היא ניתנת לטעינה סולרית.

דגם ה-HFB-500 של דיבורית LG אינו מצריך חיבור קבוע לרכב או התקנה מסובכת או חיווט כלל. את התקשורת עם הסלולרי שלכם היא מבצעת באמצעות בלותות' והיא אינה יושבת לכם על האוזן ומחממת אותה. דיבורית זו מגיעה בממדים קומפקטיים מאוד (95 מ"מ אורך, 51 מ"מ רוחב, 14 מ"מ עובי ומשקל של 72 גרם) ונוחים לשימוש ולקיחה עמכם ביציאה או בכניסה לרכב.

LG בחרו להעניק לדיבורית זו עיצוב ומראה כשל טלפון סלולרי מן השורה ולא פעם המתבוננים בה ביקשו לדעת מה זה הטלפון החדש הזה, למרות שאין בו צג, מתגים וכדומה. בצדה האחד, מצוי הקולט הסולרי שגודלו כ-35 מ"מ על 52 מ"מ אותו מפנים אל השמש בהדבקה אל השמשה הקדמית ברכב ובצדה האחר ושנו משטח שחור חלק שחלקו העליון הוא מתג קבלת השיחה ואו הוצאתה, חרירי הרמקול ומתג אדום לכיבוי והדלקה. בצדדי המכשיר ישנם מתגי השליטה בעצמת השמע.

גם השימוש בדיבורת החדשה קל מאוד. בערכה המסופקת עמה, ישנו מנשא פלסטיק שקוף בעל שני דבקיות שאותו מצמידים אל השמשה הקדמית ברכב, כבלי הטענה - כך שהדיבורית יכולה גם לשמש מקור הטענה לטלפונים מסוג LG (תועלת חביבה מאוד), תקע חיבור למצת הרכב לטעינה שאינה סולרית וחוברת הדרכה לשימוש. מעבר לכך, לא צריך דבר. קל מאוד להתחבר אל הדיבורית מכל מכשיר בעל בלותות' (לאחר הקשת קוד הדיבורית) לשני מכשירים סלולריים שונים וזו יודעת לשמור על טווח תקשורת יעיל מהמכשיר ואף לחדש את זו במידה והמכשיר יצא מטווח הקליטה וחזר שוב.

עצמת השמע בדיבורית זו גם כן טוב מאוד, אך עדיין רצוי לסגור את החלונות הרכב בזמן שיחה (בעיקר עבור הנמענים שלכם שעשויים לשמוע רעשי רוח). מומלץ רק להקפיד על כיבוי המכשיר בעת הפירוק מהרכב, שכן לחיצה שלא במכוון על מתג קבלת השיחה, יגרום לחיוג אוטומטי אל הנמען האחרון ששוחחתם עמו.

הסוללה הפנימית של דיבורית ה-LG נטענת במלואה ב-2.5 שעות בחיבור ישיר למקור חשמל או ב-3 שעות בחשיפה ישירה לשמש, מה שמספיק לכ-15 שעות דיבור או לכ-1,000 שעות המתנה. במידה והדיבורית חשופה לשמש באופן קבוע, ניתן לדבר ללא הפסקה וללא צורך בטעינה חיצונית נוספת לזו של השמש.

בחלקו האחרון של המבחן שלנו, החלטנו לבדוק כיצד הדיבורית הסולרית מתמודדת עם השמש הישראלית שלנו ועם החום השורר ברכב. לשם כך, השראנו אותה סגורה ברכב הלוהט, חשופה לשמש היוקדת ולקרניה האלימות וגם לאחר שלושה ימים כאלה, הדיבורית עבדה ללא דופי, כ שגם במבחן העמידות היא מקבלת אצלנו ציון גבוה.

מחירה של דיבורית זו עומד על כ-300 שקלים וניתן להשיגה בחנויות הסלולר או באתרי האינטרנט למכירת מוצרי סלולר ואלקטרוניקה.

  • עוד באותו נושא:
  • דיבורית
  • lg

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully