וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: 10 הרוגים

10.5.2009 / 11:23

בשבוע האחרון נהרגו עשרה בני אדם בעשר תאונות קטלניות, 5 מהם הולכי רגל. 13 הרוגים מתחילת מאי

בניגוד לשבועיים האחרונים בהם גרף הנפגעים נע מטה, שוב נרשם זינוק במספר הנספים בכבישים בשבוע האחרון. על פי נתוני 'הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים', עשרה בני אדם נהרגו בין ה-3 ל-9 במאי בעשר תאונות קטלניות. חמישה מההרוגים הם הולכי רגל.

בשעות הבוקר המוקדמות של יום ראשון שעבר, פגעה מכונית פרטית בהולך רגל כבן 60 בדרך בן-צבי בתל-אביב וגרמה למותו. בתאונה סמוך לקיבוץ רמת הכובש נהרג אדם אחד. בשעות הערב המאוחרות לאותו יום, שוב נפגע הולך רגל, פעוט בגיל 3 שנדרס על ידי מכונית פרטית. יממה מאוחר מכך דרסה משאית (מעל 16 טון) קשיש כבן 80 בעין נקובא.

ב-5 למאי התנגשות חזיתית בין משאית לבין מכונית פרטית בצומת גולני, גרמה להריגתו של נהג המכונית הפרטית. תאונת חזית-צד, בין שתי מכוניות פרטיות על כביש 79 סמוך לצומת המוביל, גבתה את חייו של אחד הנהגים. ב-7 למאי בשעות הבוקר בירושלים, נהרג רוכב אופנוע לאחר שנפל מהכלי ונהרג מעוצמת הפגיעה. בשעות הערב, התנגשות חזית-אחור על כביש 90 בין צומת קטורה לצומת הערבה, גרמה להריגתו של נהג המכונית הפרטית, מתנדב במשטרת התנועה בשנות ה-50 לחייו.

ב-8 למאי בשעות אחר הצהריים, התנגשות חזית-צד בין טרקטור למשאית משא במושב זרזיר, גרמה למותו של נהג המשאית. ביום האחרון לשבוע שחלף, פגעה מכונית פרטית בשעות הבוקר בהולך רגל על כביש 79 בקרבת העיר נצרת וגבתה את חייו. בשבוע זה, נרשמה גם פטירה מאוחרת של נהג מכונית פרטית כבן 24, שנפגע בתאונה דרכים עם משאית בשלהי חודש אפריל על כביש 554.

מתחילת שנת 2009 נהרגו 116 בני אדם בכבישים, מתוכם 47 הולכי רגל. זוהי ירידה של 27 אחוזים לעומת התקופה המקבילה אשתקד אז נהרגו 160 בני אדם. מקום המדינה נהרגו בכבישים 30,248 בני אדם, מהם 4,804 ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully