וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מסחריות מלובינסקי

ירון אדרי

12.5.2009 / 11:58

יבואנית פיג'ו וסיטרואן מרחיבה את היצע המסחריות עם גרסאות 7 מושבים לפרטנר וברלינגו, כמו גם נמו וביפר הקטנים

דוד לובינסקי, יבואנית פיג'ו וסיטרואן לישראל, תציג את המתמודדים החדשים שלה לסגמנט המסחרי בתערוכת 'טכנו-קאר', הפותחת שעריה היום בגני התערוכה בתל אביב. אלה מצטרפים להיצע הולך וגדל מהתוצרת הצרפתית בישראל, כשלאחרונה הגיעו אלינו פיג'ו 107 הקטנה וסיטרואן C5 הסאלונית.

את הברלינגו והפרטנר אנו מכירים היטב, וכעת מגיעות אלינו לראשונה גרסאות השבעה מושבים. שני הדגמים זהים במידותיהם - 444 ס"מ לאורך, 172 ס"מ לרוחב, 181 ס"מ לגובה ובסיס הגלגלים הוא 2.69 ס"מ. את חלל המטען מאחור תופסים שני מושבים נוספים, אשר מצידם מקטינים את נפח האחסון ל-200 ליטרים בלבד. הסרתם כמו גם קיפול שורת המושבים האמצעית תעניק חלל בנפח 3,000 ליטרים.

ברלינגו יגיע אלינו תחת השם First, מצוייד במנוע ה-1.6 ל' דיזל HDI המוכר. לזה 75 כ"ס ותיבת 5 הילוכים ידנית. הפרטנר Origin מיועד למעדיפי הבנזין, עם מנוע 1.4 ל' לו הספק זהה ואותה תיבה ידנית. צריכת הדלק הממוצעת של מנוע הדיזל היא 18.5 ק"מ לליטר, או 13.5 ק"מ לליטר למנוע הבנזין.

תג המחיר לשניים תחרותי מאוד, ועומד על 118 אלף שקלים לסיטרואן או 104 אלף שקלים לפיג'ו. אולם יש לקחת בחשבון כי השניים יגיעו עם מפרט בטיחותי חסר הכולל שתי כריות אוויר בלבד, וללא כריות הצד החדשות שאמורות להגן גם על יושבי השורה השלישית. תחילת השיווק בחודש הבא.

עוד מודיעים היום בלובינסקי על הגעת הסיטרואן נמו והפיג'ו ביפר. מדובר בגרסאות מקוצרות לברלינגו ולפרטנר, עם אורך של 396 ס"מ ובסיס הגלגלים 251 ס"מ. שאר המידות זהות. לרכב חמישה מושבים, ונפח תא מטען של 356 ליטרים או 884 ליטרים עם קיפול המושבים. השניים יצויידו במנוע דיזל בנפח 1.4 ל' המפיק 70 כ"ס, ותיבת 5 הילוכים ידנית. צריכת הדלק הממוצעת היא 22.2 ק"מ לליטר. השיווק צפוי להיות בעוד כחודשיים, וטרם נקבע תג המחיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully