וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי משלבת להילוך ירוק

13.5.2009 / 15:03

תצייד את דגמיה במגנוני 'עצור וסע' ואגירת אנרגית בלימה החל מהרבעון השלישי השנה. היעד: הפחתת צריכת הדלק ב-20 אחוזים

החל ברבעון השלישי השנה, תשווק אודי את דגמי ה-A3, A4, ו-A5 בגרסת ה-2.0 ל' הידנית במנגנון 'עצור וסע', ובשידוך למערך לאגירת אנרגית הבלימה. מדובר במערכות ההופכת נפוצות יותר ויותר במספר רב אצל יצרניות הרכב בעולם. מערכת 'עצור וסע' מכבה את פעולת המנוע בעת עצירה, וכך חוסכת בצריכת הדלק ומפחיתה את זיהום הסביבה ב-5 גק"מ CO2 בממוצע. מערכת האגירה, מנצלת את אנרגיית הבלימה לייצור חשמל לצרכני המתח במכונית וכך מפחיתה את הצורך באלטרנטור שמקבל כוחו מהמנוע.

מאמצי היצרניות להתייצב מאחרי תקני הפליטה של האיחוד האירופי, קובעים באופן מוחשי אילו פרקים יקבלו עדיפות – ביצועים, או חסכון. היעד של האיחוד הוא לאפשר לכולן לעמוד במדרגות ה-CO2 באופן הדרגתי, כשהנתון הרצוי הוא 130 גק"מ CO2 ללא יוצאי דופן עד 2012. אודי גם היא עושה מאמצים למלא אחר משאלה זו, ולאחרונה החלה להגביר את קצב הפיתוח הטכנולוגי כדי לא לחרוג מהדד ליין.

את הניטור והמעקב מספרים באודי, נוכל לעשות דרך הצג המרכזי בין המחוונים המדווח על הנעשה בזמן אמת. באמצעותו להציע לכם טיפים כאלו ואחרים, תוכניות קבועות מראש והכוונה כיצד להתמודד עם פקקי תנועה בצורה מיטבית. כמו כן, תבניות מובנות בתוכנה המסייעות להפחית בהוצאות הדלק, ובבניית מסלול נסיעה נבון וחסכוני. עוד תשיק אודי מערכת בקרת אקלים מתקדמת ויעילה ושכלולים אווירודינאמיים למרכב, והכל במטרה להפחית את צריכת הדלק ב-20 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully