וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל ייצור הקרוסאובר של סקודה

ירון אדרי

14.5.2009 / 8:21

יטי, מכונית הפנאי-שטח הראשונה של סקודה, ירדה מפס הייצור במפעל שבצ'כיה. אצלנו רק בתחילת השנה הבאה

סקודה החלה השבוע בייצור היטי, מכונית הפנאי-שטח החדשה שלה שנחשפה בתערוכת ז'נבה, שמצידה מבוססת על מכונית הקונספט שהוצגה עוד ב-2005. לאקזמפלר הראשון שירד מפס הייצור שבמפעל 'קאווסיני' שבצ'כיה, מנוע בנזין בנפח 1.8 ל' TSI והנעה כפולה. ציבעה של היטי הסדרתית הראשונה הוא 'כחול אקווה'.

יטי היא התשובה של סקודה לסגמנט ההולך וגדל של מכוניות קרוסאובר, ואת בסיסה משמשת פלטפורמת הפולקסווגן גולף. למעשה, לסקודה אין אף שחקנית בקטגוריה החמה ביותר של אירופה – האצ'בק קומפקטית, כך שהיטי הופכת למתחרה הקרובה ביותר. מידותיה גדולות במעט ועומדות על 423.3 ס"מ באורך, 179.3 ס"מ ברוחב ו-196.1 ס"מ בגובה. בסיס גלגלים של 257.8 ס"מ זהה לזה של הגולף. נפח תא המטען לאחר קיפול המושבים הוא 1,760 ליטרים.

סקודה תשווק את היטי בתצורת הנעה קדמית, או הנעה כפולה מסוג האלדקס (דור רביעי). עם מרווח גחון של 18 ס"מ, ולמרות בקרת ירידה במדרון, אל תצפו לעבור איתה יותר משבילים או קצת כורכר. לפני רדתה מפס הייצור, עברה המכונית מגוון מבחנים שנערכו בנורווגיה בכדי לכייל באופן סופי את מערכות היציבות, המיזוג וכיול המתלים.

השקה עולמית לסקודה יטי תיערך בקרוב, ואנו נביא לכם משם רשמים ראשונים כאן בוואלה! רכב. ההגעה לישראל לעומת זאת, תתעכב. מיבואנית סקודה לישראל 'צמפיון מוטורס', נמסר כי השיווק יחל רק במחצית הראשונה של השנה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully