וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכוהול פי 6 מהמותר

ירון אדרי

18.5.2009 / 15:26

נתפס נהג שבדמו נמדד אלכוהול ברמה הגבוהה פי שישה מהמותר בחוק, הנתון הגבוה ביותר שנמדד בישראל

שיא שכרות על כבישי ישראל. הבוקר (שני), לכדה שלוחת השפלה של משטרת התנועה הארצית נהג שבדמו אלכוהול ברמה הגבוהה פי שישה מהמקסימום המותר על פי חוק. הנהג, תושב לוד בן 51, נתפס על כביש 411 בקטע שבין קיבוץ חולדה לרחובות, לאחר ששוטרי התנועה קלטו את מכוניתו נוסעת באופן מחשיד תוך סטיות מהנתיב.

לאחר שנעצר החשוד בצד הדרך, נמצא בריכבו בקבוק וודקה פתוח ומפיו נדף ריח חריף של אלכוהול. בדיקת הינשוף אישרה את החשד, אלא שגם השוטרים עצמם נדהמו לאור הנתונים. 1,320 מיקרוגרם סימן המכשיר, מספר שכאמור גבוה כמעט פי שישה מהמותר על פי חוק. ממשטרת ישראל נמסר כי מדובר ברמת השכרות הגבוהה ביותר שנמדדה אי פעם לנהג בישראל.

רשיונו של החשוד נשלל ל-30 יום, וכך גם מכוניתו שהוחרמה בעקבות צריכת האלכוהול המוגזמת לק"מ. בקרוב יועמד הנהג מול שופט, שיחליט על עתידו .

שיא נוסף נקבע אמש, כאשר נדהמו שוטרים לגלות מי נוהגת במהירות של 132 קמ"ש בכביש פ"ת-בר אילן בו המהירות המרבית המותרת היא 90. לאור הנתון שהראה מכשיר הממל"ז, עצרו שוטרי התנועה את הרכב בו נהגה תושבת גבעתיים, ילידת שנת 1914. הגברת שב-95 שנותיה ראתה כבר הכל, לא הבינה מה פסול במעשיה ולשוטרים אמרה "הכביש היה פתוח ופנוי". גם היא תחיש פעמיה לבית המשפט, שם יקבע השופט אם למהירות יש גיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully