וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבע אדום

21.5.2009 / 10:56

פולקסווגן משיקה צמד גרסאות ארטיסטיות טבולות אדום לפולו וגולף GTI החדשה כחלק מאירוע הראווה באוסטריה. אמנות היחצנות?

רק לפני מספר ימים דיווחנו לכם על אודי Q5 רעיונית, מעיין מתנה עצמית לציון 100 השנים למותג. זו הוצגה באירוע השנתי על אגם ה-Wörthersee באוסטריה, בתחומיו, מרוכזים מידי שנה כלי הרכב הספורטיביים של קונצרן פולקסווגן. אך לא רק אודי חוגגת, וגם לפולקסווגן יש מה להציע - צמד גרסאות קונספטואליות לגולף GTI ולאחותה הקטנה פולו. אפשר לראות בכך סוג של תעוזה ודמיון אבל בין הרמיזות, עולה כי מכונת היחצנות משמנת את הגלגלים לקראת עלייתן לכביש במועד לא מרוחק, בדיוק בזמן לפתוח את גג השמש ולהתענג במושבים החובקים.

פולו GTI בגרסתה הבשלה, תעלה לכביש רק בסוף הרבעון של שנת 2009, אולם לעת עתה זוכה האחות הצנועה למנה גדושה של אמצעים קוסמטיים שישאירו לנו טעם של עוד. גרסת אמצע הדרך הבסיסית, ה-'פלאש-רד' לפניכם, מאכלסת בחזית מנוע מוגדש 'על' בנפח 1.4 ל' ו-86 כ"ס. הסממנים הספורטיביים מתאפיינים מבחוץ ומבפנים בסיועם של מערכת פליטה משודרגת, חישוקים ספורטיביים מדגם 'בודפסט', כסאות עוטפים וכמובן חתימתה של סדנת Wörthersee.

האחות הגדולה גולף GTI, זוכה לטיפול דומה. אולם גרסתה מכונה 'פיירספארק דיינאמיק מטאליק', וכפי שניתן להתרשם, השלדה ספוגה אדום בין קצוותיה. את מנוע ה-2.0 ל' טורבו של הגולף GTI בדורה השישי, לא נקבל כאן עם עודף סוסים. תחת מכסה המנוע שוכנת אותה יחידת TSI עם 210 כ"ס בשידוך לתיבת ה-DSG המוכשרת המאפשרת לה מיאוץ ל-100 קמ"ש ב-6.9 שניות. באגף האבזור, הגולף מעמיקה את שניתן לפולו, ומתיפייפת בחישוקים מוגדלים ל-19 אינטש, נורות LED ערפיליות, וגווני לבן 'בארי וויט' בדפנות המושבים.

כמובן שאת הצמד הזה לא נזכה לראות אצלנו, אך את הגרסאות הסטנדרטיות שלהן בהחלט בבוא היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully