וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו B4: עכשיו הסטיישן

21.5.2009 / 11:51

אחרי הסדאן והאאוטבק, סובארו משחררת פרטים ראשוניים גם על גרסת הסטיישן של הלגאסי. אצלנו לקראת סוף 2009

באירופה זה טורינג, אצלנו זה סטיישן. ובכל זאת, כבודה של סובארו סטיישן הולך לפניה בישראל טוב יותר מכל סטיישן מתחרה. מאחר וגרסאות הסדאן והאאוטבק לדור החדש ללגאסי (B4 אצלנו) כבר נחשפו בחודשים האחרונים, לסובארו נותר לסגור פינה, עם מפרטים חלקיים למבנה הפופלארי ביותר באירופה.

לגאסי סטיישן מכוילת בדומה לגרסת הסדאן. קצת יותר צנועה מהאאוטבק ופחות גבוהה, אך המראה נשאר בדיוק כפי שמצופה ממכונית נוסעים יפנית שופעת נפח מאחור. סובארו מספרים כי הקורות האחוריות (D) עוצבו במטרה לשלב מראה מעוגל ופחות זוויתי, תוך שימת דגש על ראות מקסימלית והרמוניה בישבן. שיפורים נוספים נכללים כמו בלגאסי סדאן, ואף כוללים את מערכת המתלים הספורטיבית ואיכות האטימה בתא הנוסעים ששודרגה למכביר.

קו המנועים החדש בלגאסי סטיישן נדרך ליציאה לכביש באמצעות צמד מנועי בוקסר המשודכים לתיבות ידניות, אוטומטיות ורציפות. המנוע האחיד מוצע בנפח 2.5 ל' ארבעה צילינדרים, (במקום 2.0 ל') בשידוך לתיבת הילוכים רציפה 'ליניאטרוניק' לה שישה הילוכים קבועים מראש. ההבדלים טמונים בעוצמה כמו גם בדרך הסחיטה. גרסת הטורבו מקבלת אפשרות לגיר ידני עם שישה הילוכים ותמסורת אוטומטית בת חמישה הילוכים.

פרטים נוספים על הלגאסי סטיישן ימסרו עם חשיפתה הרשמית בגרסה האירופית. אלינו היא צפויה להגיע לקראת סוף 2009, הן בגרסת הסטיישן, והן בגרסת הסדאן.

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully