וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר חדש לקרייזלר – רוברט קידר

21.5.2009 / 13:52

בצילה של פשיטת הרגל והרכישה האפשרית של פיאט, קרייזלר תמנה את רוברט קידר ליו"ר החברה בתום ההליכים המשפטיים

רוברט קידר יאחוז במושכות לקראת הרה-ארגון של קרייזלר על רקע פשיטת הרגל שנכנסת כעת לשבוע הרביעי, כך בהודעה שפרסמה היום החברה. קידר, איש עסקים מכובד אך חסר ניסיון בתעשיית הרכב, מגיע לקרייזלר לאחר כהונתו בתפקידים מרכזיים בארגונים גדולים בינהם 'דורסל', וכן ישב בדירקטוריון של חברת ההשקעות והשירותים הפיננסים 'מורגן-סטנלי'.

קידר יחליף את רוברט נרדאלי, שחוזר אל חברת ההשקעות 'סרברוס קפיטל' ובה ישמש כיועץ לנשיא. "ראש סדר העדיפויות שלי היה לחלץ את החברה מהמשבר, ולהציל אלפי מקומות עבודה. אני בטוח שעם ניסיונו העתיר של קידר כמנהיג וכאיש עסקים, קרייזלר תצא מהמשבר בהצלחה". כך אומר נרדלי על היו"ר החדש. הצהרה זו שוללת פרסום מ-AP מלפני שבוע, ובה נאמר כי בראש החברה יעמוד סרג'יו מרצ'יונה מפיאט.

היצרנית מאיטליה קיבלה אור ירוק מבית המשפט האמריקני להמשיך בתכניתה לרכוש את קרייזלר, אולם נראה כי מיהרו בארה"ב למנות אדם בעל שיעור קומה וקרבה לאומית, בטרם העסק ייצא מכלל שליטה. על תפקידו החדש אומר קידר כי הוא רואה בו שליחות חשובה. "אני בטוח שקרייזלר תצא חזקה מפרק 11 (הגנה, ואפשרות לארגון מחדש-נ.ב.ט ) כמתמודדת ראויה בין המובילות בעולם. השילוב עם פיאט יעשיר אותנו בממדים נוספים". אם קידר אכן יצליח בתפקידו, אולי נשוב ונראה את קרייזלר מורמת ראש, משהו שאינו זר לחברה שבעבר הצליחה לקום מהקרשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully