וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולף סטיישן למשפחות מתחילות

22.5.2009 / 11:50

אחרי שהסתיים פרק השעשועים מגיעה הפרקטיות. פולקסווגן משיקה גרסת סטיישן לדור השישי לגולף הקומפקטית

פולקסווגן ממשיכה להרחיב את היצע הגרסאות על בסיס הגולף החדשה וחושפת באופן רשמי את הגולף סטיישן. הדגם הסטיישני הקומפקטי שהתחבב על משפחות קטנות באירופה, ממשיך להשתפר בדור השישי, אך גם לשמור על המראה המאופק.

הווריאנט (סטיישן בפולקסווגן) קיבלה שבכה קדמית מעודכנת, פגושים קצת יותר נחמדים וקו מאופק יותר בחרטומה. אל חלקה האחורי מתווספת דלת חמישית הפוערת תא מטען בן 1,495 ל' כל עוד השורה השנייה מושטחת. תצורה זו משנה את סדר אלומות התאורה בעכוז, ומעניקה לגולף מראה סטיישני שמרני בדיוק כפי שניתן לצפות.

קשת המנועים בווריאנט תהיה זהה לחלוטין לזו המשרתת את הגולף הקומפקטית. מנועי דיזל ובנזין בהיצע, ולא צריך לנחש את מי מאלו מעדיפים האירופים. שלושת מנועי הבנזין מוצעים בהספקים שבין 80 ל-160 כ"ס מנפח של 1.4 ל' TSI (טורבו+מגדש על) בשידוך לתיבות ידניות ורובוטיות (DSG) עם שבעה הילוכים.

את היצע הסולר, פולקסווגן מחמשת בהתאמה, כשבחוד תוצע הגרסה המאוזנת ביותר לה נפח של 2.0 ל' המנפקת בין 110 ל-140 כ"ס. צריכת הדלק צפויה להיות נמוכה כמקובל, עם החזר של 20 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת ותיבות הילוכים דומות. פרט לכך, מפרטי הווריאנט כוללים את שלוש רמות האבזור של הגולף: טרנדליין, קומפורטליין, והיילין. ברשימת הסטנדרט מקבלים שש כריות אוויר, בקרת אקלים, מסילות עיגון על הגג, מראות צד מחוממות ועוד. השיווק באירופה החל ממש עכשיו ומחירה עומד על 18,500 אירו (בגרמניה).

טרם נמסרה תגובה מיבואנית פולקסווגן לישראל 'צמפיון מוטורס', באשר להגעתה לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully