וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רולס רויס מגבירה תפוקה

23.5.2009 / 12:42

בתוך שנתיים, הכפילה יצרנית הפאר הבריטית את מצבת כוח העבודה במפעלה. מי אמר שיש משבר כלכלי?

משבר כלכלי או לא, ברולס-רויס לא נותרים שלובי ידיים. אנשי המכירות באולמות המותג לא זורקים לחיק הלקוחות מבצעים בלעדיים לזמנים קשים, וכנראה שהם לא צריכים. מי כבר מעז להכנס לשם ללא כתר או כפייה על הראש, וסטיפה של מזומנים בכיס?

כהרגלה, רולס רויס בעולם משל עצמה, עסוקה בהכנת חדר הלידה לקראת התינוקת החדשה. החברה נערכת בימים אלו לקראת ייצורה של מכונית הסדאן החדשה גוסט, ולכן מוסיפה למצבת כוח האדם עוד 150 עובדים. בשנתיים האחרונות, 400 מקומות עבודה חדשים ייצרה רולס רויס. במונחים שלה, זה אומר שהמפעל הבריטי בגודווד יעסיק 900 עובדים עד לסוף השנה.

הגוסט הסדרתית תמוצב תחת הפאנטום הוותיקה ותכנס לייצור ב-2010. בימיה המוקדמים והרעיוניים, כונתה לפרק זמן קצוב RX200, עד אשר נפלה ההחלטה ולפיה תשלב נוסטלגיה ומודרניזם כאחד כנרמז משמה. היא תהיה קצרה במילימטרים בודדים מהפאנטום (5.4 מ') ומלפנים תשכון יחידה בנפח 6.6 ל' V12 בהגדשת טורבו, המפיקה 500 כ"ס.

רולס רויס מקווה כי הגוסט תשדרג עבורה את נתח המכירות הנמצא בקו עלייה מתמיד. בשנה האחרונה צמחו מכירותיה בכ-20 אחוזים, והתחזיות צופות לה השנה עתיד אופטימי יותר, ובעיקר לאחר השקת הבייבי פאנטום.

  • עוד באותו נושא:
  • רולס רויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully