וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הקבריו עוברת אצל ABT

23.5.2009 / 12:56

סדנת הרכב ABT מפעילה את המהנדסים שלה, ותופרת חבילת שיפורים לאודי A5 קבריולה. עד 310 סוסים מול הרוח

סדנת ABT ערכה השנה כמה צעדים חיוניים אל עבר עיגון מקומה כמובילה עולמית בין סדנאות המשפרים. הקרבה עד כדי גנטית שלה לאודי, מקנה לה היכולת להתקרב ולחלוק עימה סודות ממסלול המירוצים ע"ע DTM. לאחרונה סייעו האחת לשניה לפתח את מכונית המסלול המבוססת על ה-R8 למירוץ 24 השעות של לה מאן, תוך כדי שילובן של מערכות טכנולוגיות מתקדמות הנבחנות על ידי מהנדסי שתי החברות.

עתה שואבת ABT את כל הניסיון שנצבר, ומעבירה אותו בפרשנות קצת פחות כאוטית אל הכבישים הציבוריים. אחת המכוניות שכבר עברה תחת ידיה וחוותה את קיט השיפורים החדש היא ה-A5 קופה. אולם, מקץ כמה חודשים ABT החליטה שבבוא הקיץ צריך לכבד גם את משתמשי הכביש הצמאים לימי השמש והתכלת. היות ואת שאר חסרות התקרה היא כבר מיצתה, הגיע תורה של A5 קבריולה שלא מכבר הצטרפה לשושלת המשפחתית. גרסה זו מעודכנת בקיט משודרג ממדף ה-AS5, והוא כולל שיפורים למערכות ניהול המנוע, הפליטה והיניקה, המתלים, הבלימה ועוד.

ל-A5 קבריולה מנועי טורבו-דיזל (TDI) וטורבו-בנזין (TFSI). גרסת ה-2.0 ל' הבסיסית מוזנקת עד 275 כ"ס (210 במקור), מנוע ה-TDI 2.7 ל' מטפס אל 230 כ"ס (190), ואילו בקצה העליון מופקים 310 כ"ס (240) ממנוע בנפח 3.0 ל' שישה צילינדרים טורבו-דיזל. עוד על המדף, תוכלו לקבל מ-ABT תוספות כגון ידיות הילוכים ייחודיות, דוושות מחורצות, שטיחונים בהטבעת המותג, ותפירות להגה ולמושבים.

ואם כל זה לא מספיק טוב, חכו עוד קצת. בעוד מספר חודשים תשיק ABT את ה-ASR5 שנחשפה בתערוכת ז'נבה, שם השיפור יהיה קיצוני אף יותר. ואנחנו אומרים בעוד הפה מרייר, וולקאם, חיכינו לזה. מרחוק כמובן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully