וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת ה-C5 מתרחבת

24.5.2009 / 11:02

יבואנית סיטרואן לישראל 'דוד לובינסקי', מוסיפה למשפחת ה-C5 החדשה את דגם הסטיישן וה-V6, לצד רמת גימור נוספת

מאחר ותמו חודשי ההמתנה הארוכים להשקתה של ה-C5 בישראל, נפתח כעת הסכר כמעט במלואו ובקרוב תגענה גם גרסאות הסטיישן וה-V6, מלוות ברמות אבזור מהודרות על פני אלו שבדגם הקיים. בעוד ה-C5 הסטנדרטית מוצעת עם מפרט קומפורט בלבד, כעת תתווסף אליה גם הפרימיום העשירה. הפערים כוללים הוספתם של חיישני גשם ואורות, חיישני נסיעה לאחור, מערכת למדידת מקום חנייה, וילון מובנה בחלונות האחוריים ומערכת שמע משודרגת. בעבור C5 פרימיום תשלשלו לכיס היבואן 182 אלף שקלים.

גרסת הסטיישן ל-C5 תשווק ברמת גימור קומפורט הזהה לדגם הסדאן. תא המטען בה מסוגל להכיל עד 1,500 ליטרים במצב קיפול של המושבים האחוריים, ו-500 במצב רגיל. הסטיישן כוללת כסטנדרט את קורות העיגון בגג ורמות הבטיחות המקובלות בהיצע. מחירה בישראל יעמוד על 179 אלף שקלים.

אחרונה לעת זו תהיה גם הבכירה ביותר במשפחה. וכאן מדובר ב-V6 בנזין בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית לה שישה יחסי העברה. למנוע נפח של 3.0 ל', והוא מפיק 215 כ"ס ב-6,000 סל"ד. את מלוא 29 הקג"מ שלו מקבל המנוע ב-3,750 סל"ד. היוקרה כאמור בהתאמה: תג המחיר עומד על 250 אלף שקלים ואותה תשווק לובינסקי בשילוב חבילת 'אקסקלוסיב'.

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully