וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטרואן GT עולה על המסלול

25.5.2009 / 11:08

מכונית ה'על' של היצרן תעזוב את העולם הווירטואלי, ותגיע לפסטיבל המהירות בגודווד. ומי הנהג? סבסטיאן לואב

הביקור האחרון שלנו בתערוכת פריס, חשף בפנינו לא מעט הפתעות מקונצרן PSA. התרשמנו לטובה ממערכות ההנעה ההיברידיות, הפזילה לסגמנטים חדשים, וכן שמחנו לגלות שלמרות המשבר סיטרואן דואגת גם לתצוגות ראווה בומבסטיות ומלאות חן.

אחרי התגרות ארוכה וכמה מסרים כפולים, סיטרואן חשפה בפריס את מכונית העל הראשונה שלה – סיטרואן GT. בתחילה היו לה כוונות לשווקה כאחת מתוך מתמודדות נבחרות למשחק המירוצים 'גראן טוריסמו 5' (פרולוג), אולם כשעלתה על במות התצוגה, החלו כבר דיבורים על ייצור קרב ובא. כעת נראה כי המעבר מהעולם הווירטואלי לעולם המוחשי מתגשם.

סיטרואן דיווחה בתערוכת ז'נבה האחרונה כי תייצר את ה-GT בכמויות מזעריות, כנראה פחות ממספר האצבעות על ידכם. בכדי להראות שהמכונית לא רק יפה, היא תשלח אקזמפלר בודד לתקוף את מסלול המירוץ בפסטיבל גודווד הבריטי שייערך בתחילת חודש יולי. עוד קודם, תערוך המכונית מספר עצירות בתערוכות ומירוצים ברחבי אירופה. כנראה שהתוכניות לייצרה אינן מוטלות בספק.

פרטים אודות מכלולי ההנעה שלה טרם ידועים, אך השערות מדברות על מנוע V8 היברידי מתצורת פורד או GM. מאחורי ההגה ישב שגריר סיטרואן הצרפתי לענייני מהירות סבסטיאן לואב, אלוף העולם בראלי 5 פעמים ברציפות. אם יש ללואב חלק בכיול מאפייני הנהיגה של ה-GT, צפויה לבאים לגודווד תצוגה מרהיבה.

  • עוד באותו נושא:
  • סיטרואן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully