וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב: מכונית חשמלית לפולקסווגן ו-BYD

26.5.2009 / 10:04

פולקסווגן חוברת ל-BYD הסינית כדי לחלוק ידע בייצור מכונית חשמלית משותפת לשתי החברות שתוצג ב-2015

הקונצרן הגרמני, ויצרנית הרכב הסינית BYD, יחלו בקרוב במגעים צמודים לרקימת תכנית חומש מקיפה לבנייתה של מכונית חשמלית. כך על פי מסמך שנחתם על ידי נשיא BYD, וואנג צ'נפו, ומקבילו בפולקסווגן מרטין וינטרקון. על פי רוח הדברים, עולה כי הצדדים יחלקו ניסיון ופיתוח של שתי החברות לייצור מכונית משפחתית חדשה הנעזרת במערכת הנעה היברידית, או חשמלית לחלוטין.

המכונית הזו, לא צפויה לעלות לכביש לפני 2015. פולקסווגן מודעת לקשיים בהסדרת תשתית לפריסה חשמלית וטעינה ברמה מסחרית, ולכן תמשיך לעסוק בפיתוחם של מנועי סולר דלי צריכה, עד הגעת המועד הנכון להחדרתן של מכוניות חשמליות לתחום התחבורה הפרטית באופן מסיבי.

בהיבט הטכנולוגי, לא מדובר בחידוש עבור פולקסווגן היות וברשותה הגולף 'טווין דרייב' ההיברדית וקונספטים דומים, והקונצרן עסק רבות בתכנון וייצור מנועי טורבו בנזין ודיזל חסכוניים וחזקים, כך שדבר אחד לא יבוא על חשבון האחר. BYD הסינית שהציגה מספר מכוניות חשמליות בעבר, תתרום לשותפות ידע בתחום סוללות הלית'יום-יון, ונסיונה בתחום מערכות ההינע החשמליות. כמו כן, BYD תשאף לחזק את יחסיה עם התעשייה המערבית, ובמקביל תמשיך לחפש פרטנרים נוספים שייתרמו למעמדה כיצרנית רכב בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully