וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי אבולוציה: לנסר FQ400

27.5.2009 / 10:13

כמיטב המסורת, חושפת מיצובישי בבריטניה את ה-FQ400 הקרבי למשפחת הלנסר. עם 403 כ"ס, ההיסטוריה מתחילה היום

מיצובישי לנסר איבולושן 10 FQ400. באמת צריך הקדמות אחרי שם כזה? עם גנים של אלופת העולם בראלי, אלופת רחובות בפועל, ואלופת הקונסולות משחק, כעת היא גם הברומטר החדש בפלוגת הנינג'ות היפניות. אז הנה היא לפניכם, חמושה ב- 403 כ"ס מתחת למכסה המנוע.

המראה הנחוש והכעוס של הלנסר נראה כהרגלו זהה עד שווה לאיבו הסטנדרטית. לא שצריך להתלונן, יש כאן הכול מהכול, כולל חזית מועצמת ומושחרת, מרכב המונמך בעוד 30 מילימטרים, חצאיות צד עשויות קרבון. החישוקים מוגדלים, לקאליפרים 6 בוכנות, ובתא הנוסעים כל שפע האביזרים שאפשר להכיל כמו מערכת שמע, ממשקי בלוטות' ועוד.

כמו מכונית 'על'

תחת הקוסמטיקה הבלתי דיסקרטית הזו מסתתרים נתונים שמכאן והלאה, יקבעו כנראה את סדר היום למתחרות. בסיועה של אותה יחידת טורבו בנפח 2.0 ל', הלנסר מפיקה כאמור 403 כ"ס באמצעות מכלול שדרוגים למערכת ניהול המנוע. שיא ההספק מגיע ב-5,800 סל"ד, והרגל הימנית מוחצת 53.6 קג"מ המתקבלים ב-3,500 סל"ד. והנתונים? ממש מכונית 'על': 3.8 שניות ל-100 קמ"ש, ומהירות מוגבלת אלקטרונית ל-250 קמ"ש. מעניין מה קורה אם מבטלים את ההגבלה.

לצד מערכת ההנעה הכפולה המתקדמת שלה – S-AWC, הגם שיפור בנושא הבטיחות והאחיזה, מיצובישי השכילה לאחרונה לשדרג גם את תיבת ההילוכים הרובוטית כפולת המצמדים SST. אלא שה-FQ400 מגיעה רק עם תיבה ידנית לה חמישה יחסי העברה, היות והכוח המועבר לגלגלים יוצר עומסים כבדים על התמסורת שמעמידים בסימן שאלה את הישרדותה.

ואז מגיעים לשורה התחתונה. רוצים לקנות אחת? גם אנחנו. רק חבל שכאן נוהגים בצד האחר של הכביש. ה-FQ400 תימכר בבריטניה ב-100 יחידות בלבד. המחיר הוא 50,000 פאונד, כ-332 אלף שקלים לפני מסים, לא שזה משנה לנו.

  • עוד באותו נושא:
  • מיצובישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully