וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משטרה פראית

28.5.2009 / 10:48

משטרת בריטניה בוחנת הוספת יגואר XF טורבו-דיזל לשורותיה. אחרי האיבו 10 של מחוז יורקשייר, אפשר לחשוב כי כולם שם נוהגים בפרארי

משטרת התנועה בבריטניה עורכת בימים אלו מבחנים למועמדת חדשה – יגואר XF טורבו דיזל. או בשמה המלא XF-S. ליגואר מנוע 3.0 ל' שישה צילינדרים, המפיק 275 כ"ס ונטול צניחות סל"ד פתאומיות הודות למערכת גדישה כפולה מתקדמת. המיאוץ ל-100 קמ"ש אורך 5.9 שניות, ומהירותה המרבית אינה מוגבלת אלקטרונית, כלומר מעל 250 קמ"ש בכדי לתפוס את אלה שכן מוגבלים.

מי צריך את זה בימי משבר? לא בטוח שהכלכלה הבריטית. עם זאת, המרדפים באי ובסביבתו הפכו בשנים האחרונות לאמיצים במיוחד, בפרט בשל הזמינות וההוזלה של מכוניות 'על' או דגמים משופרים לעילא שהופכים את מלאכת המשטרה למורכבת במיוחד. מרבית המחוזות נסמכים על דגמי ווקסהול דיזליים משודרגים קלות, אך ראינו כבר הצטיידות במיצובישי לנסר איבו, או סובארו אימפרזה טורבו STI, במקומות בהם הפשיעה גואה.

כלל לא בטוח שהמשטרה תנצל אותה אך ורק למטרה זו. עלותה של כל יגואר כזו מוערכת בכ-40 אלף פאונד (252 אלף שקל לפני מסים), לא כולל השפצור המשטרתי - נורות LED, חבילת אלקטרוניקה, מערכות מעקב ועוד, לכאורה הוצאה מיותרת. אבל את הביקורת הציבורית על בזבוז כספים, ינסו להדוף במשטרה עם נתוני צריכת דלק נמוכים יחסית של 14 ק"מ לליטר, ושיעור פליטת CO2 של 179 קג"מ. ומה בפעם הבאה? בוגטי וירון לשירות הווטרינרי?

  • עוד באותו נושא:
  • יגואר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully