וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיות בזרם? ריקול בטסלה

30.5.2009 / 13:00

יצרנית הרכב האמריקנית קוראת ל-345 מבעלי הרודסטר לקריאה לתיקון בשל ברגים פגומים במערכת הבלמים. טסלה: לוטוס אשמים

צרות ראשונות בטסלה? היצרנית השאפתנית שהביאה לנו את הרודסטר החשמלי הסדרתי המצליח בעולם, הוציאה הודעה לפיה נקראות לתיקון 345 מכוניות שנמסרו לבעליהן לפני ה-22 באפריל. הסיבה: ברגים פגומים או משוחררים בצלחות הבילום אשר עלולים להוות סכנה בנסיעה.

הפנייה הגיעה למנהל החברה לאחר שאחד הלקוחות הביע מורת רוח וחשש ממשי מהדרך בה המכונית החלה להתנהג בנסיעה ובפרט בעיקולים חדים. עד עתה לא נרשמו תאונות הקשורות לכשל הנ"ל. מהנדסי טסלה טוענים שהאשמה מוטלת על לוטוס מאחר והמכונית על כל מכלוליה השלדתיים מבוססת על האליס/אקסיג' ועל פי הידוע להם, לוטוס הוציאה אף היא קריאה לתיקון לנוכח אותו כשל.

מנהל המותג בטסלה הצהיר שאין לו שום כוונה להתנער מהאחריות למרות מעורבותה הברורה של לוטוס, וכל המכוניות תוחזרנה לבעליהן במצב תקין. "אנחנו נעשה כל שביכולתנו לשמור על הלקוחות מרוצים, ונטפל בבעיה במהירות וביעילות".

טסלה היא אחת החלוצות בתחום מכוניות הספורט החשמליות בארה"ב ובעולם. הרודסטר המבוסס על האליס של לוטוס מאיץ ל-100 קמ"ש ב-3.9 שניות ומהירותו המרבית 201 קמ"ש בהגבלה אלקטרונית. הוא נחשב להצלחה גדולה בחברה ומחוצה לה, אשר לאחרונה הוסיפה לליין המתהווה את דגם הסדאן טסלה S, שהספיק כבר לרשום קרוב ל-600 הזמנות לזכותו. לפני כשבוע, רכש קונצרן דיימלר 10 אחוזים מטסלה, מה שמרמז על העסקים שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully