וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבנטלי של מר ברקין יש 650 כ"ס

30.5.2009 / 13:16

סדנת MTM משחררת חבילת שיפורים נוספת לכל משפחת בנטלי, מפוארת ומענגת בליווי 650 כ"ס. איפה חותמים?

שלא בהתאם לרוח התקופה, הסדנאות לא ממש טרודות במשברים. עיקר השליחות לדחוף את היוקרה, והכי חשוב – ההנאה לתפוחי הכיסים. חבילת הביצועים החדשה של MTM תינתן לכל בעל בנטלי בין אם GTC או GT וכלה בגרסאות ה'פליינג ספור'. ההספק ב-12 הצילינדרים עולה על 650 כ"ס (603 במקור), המומנט מרקיע אל 76 קג"מ, והמהירות המרבית 331 קמ"ש. ומה על תאוצה ל-100 קמ"ש? נאדה, כאן המדידה נעשית בכפולות: ל-200 קמ"ש ב-15 שניות. כדי לרתום את הרוח למרכב, מעניקה MTM הנמכות מכל כיוון: 35 מילימטרים בסרן הקדמי ו-24 מילימטרים מאחור.

לסדנת MTM מסורת רבת שנים לצידה של בנטלי. המהנדס הראשי שלה, רונאלד מאייר, עומד על המשמר ומכוון לכך שימנעו צוותיו מלקפוא על השמרים ושולחם להנדס שכלול חדש בכל סיבוב תורן. את גרסת ה'בירקין' המקורית MTM הציגה עוד לפני 3 שנים. אז הייתה זו גרסת הקונברטיבל של החברה כהומאז' לסטנלי "טים" בירקין, מבעלי התפקיד בבנטלי בשנות ה-20. מעבר לענפות בביצועיה, הדימיון מהעבר משוך אל ההווה בבדלים של חיזיון: צמד מפלטים בוהקים עם הטבעת "בירקין" על גופם, וחישוקי סגסוגת סופר-יקרים לבחירה. זהו.

ואולם, למרות הצמצום הויזואלי, יש כפי שראיתם לא מעט נפח. ולכן חבילת העוצמה האקסקלוסיבית לבדה עולה כ-20 אלף יורו, כולל מסים, שהם 110 אלף שקלים לערך. אולי עדיף לנו צנועי העם, לקנות משהו מחובר לקרקע במקום, איזו סופר מיני למשל, ולחלום שיש לנו בנטלי, אפשר עם הקיט הנ"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully