וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היברידית לוולוו ב-2012

1.6.2009 / 16:55

וולוו לא ממתינה לרוכש שיציל אותה. תשקיע בטכנולוגיות הנעה נקיות ובראשן מכונית דיזל היברידית שתוצג ב-2012

וולוו תשיק מכונית דיזל היברידית בשנת 2012, כך מוסרים היום אנשי החברה. על פי התוכנית, תשדרג וולוו את מכלולי ההנעה מבוססי טכנולוגיית ה-DRIVe החסכוניים הקיימים שלה, ואליהם תצרף מנוע חשמלי. למיזם תהיה שותפה ענקית האנרגיה השוודית 'וואטנפול' (Vattenfall).

לעת עתה, לא חושפת וולוו אם מדובר על דגם סדרתי שיעבור את השינוי, או שמא מדובר על אב-טיפוס שיוצג בקרוב ויביא את הבשורה. ככל הידוע, יחידת הכוח תסתמך על מנוע טורבו-דיזל קטן נפח, ובשידוך לתיבות הילוכים ידניות ורציפות. הרכב יוכל לנוע באמצעות היחידה החשמלית מבלי לזהם כלל, או באמצעות יחידת הדיזל שתלגום סולר סינתטי תחליפי המתאפיין בפליטת מזהמים נמוכה. לדברי וולוו, פליטת ה-CO2 של המכונית תעמוד על כ-50 גק"מ. פרטים רבים נוספים נותרו בכספת, ופרט לכך שאת הרכב ניתן יהיה להטעין משקע החשמל הביתי ("תקע שקע"), לא ניתן לספר על משך ההטענה וחשוב מכך, טווח הנסיעה המרבי על סוללות.

עוד במסגרת המרדף אחר שוחרי הסביבה, רוצים בוולוו לייצר גם מכוניות חשמליות עירוניות בעתיד. עיקר המאמצים הם אחר ייעול הסוללות והמערכת החשמלית מבחינת ניצולת ומחיר, וכמו כן היצמדות לסטנדרט הגבוה של המותג בתחום הבטיחות. עוד תשקיע היצרנית בהפחתת עשרות אחוזים בפליטת המזהמים של מנועי בנזין, דיזל, וביודלק, וכן בפיתוח מערכת 'עצור וסע' מפיתוח אישי.

  • עוד באותו נושא:
  • וולוו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully