וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בולמים כמו מכוניות 'על'

3.6.2009 / 10:14

ענקית מערכות הבילום 'ברמבו' תחבור לחברת SGL לייצור בלמים קרמים המוכרים ממכוניות ספורט יקרות, גם למכוניות עממיות

מיזם משותף בין חברת 'ברמבו' ל-SGL ישגר את בשורת הבלמים הקרמיים גם למכוניות שבחזיתן מתנוסס סמל שאינו מזוהה עם מותג על, או פרימיום. ההסכם נרקם לאחר מספר חודשי דיונים בו הועלתה דאגה בדרג הניהול בחברת 'ברמבו' לנוכח המשבר הכלכלי שגרם לירידה ברמת הרווח הרבעונית שלה.

בלמים קרמיים נחשבים עמידים יותר בפני עומסי הבלימה מאלו הבסיסים (תערובת מתכות). יכולת הקירור טובה יותר, הדעיכה מופחתת והשליטה על המכונית מקבלת חיזוק בטיחותי חשוב בהיבט הדינאמי. אולם למרות מעלותיהם והתוספת המשמעותית לבטיחות, בלמים אלה לא הגיעו אל המכוניות העממיות עד היום בשל מחירם היקר, הנובע מעלות ייצור גבוהה מאוד. בשתי החברות מקווים שעם המעבר לייצור המוני למגוון כלי רכב, יוזלו עלויות הייצור פר יחידה, כך שכלכלית יהיה כדאי ליצרניות הרכב לרכוש את בלמים אלה גם עבור מכוניותיהן העממיות.

חברת SGL רואה ב'ברמבו' פרטנר טבעי היות והיא עוסקת כדרך קבע בפיתוחן של טכנולוגיות על בסיס קרמי למנגנוני בילום. מוקד הפעילות כמו גם מרבית הייצור יתרחש בחטיבה המשנית של ברמבו בבירת האופנה האיטלקית במילאנו. תחת ההנחיות החדשות, יפעלו החברות יחדיו על מנת להפיץ את הטכנולוגיה גם למכוניות נוסעים מסחריות, ולאחר מכן למכוניות פרטיות ולשאר כלי-הרכב.

הסיכום אמור להניב לשני הצדדים כ-70 מיליון יורו בשנה, לא כולל את המכירות למכוניות העל והיוקרה; בין לקוחותיה של ברמבו ניתן למצוא את פרארי, למבורגיני, אסטון-מרטין, פורשה, בוגאטי ועוד. אך למרות הנאמר, צופים כי בשל מורכבת תהליך הייצור, יחלוף זמן רב בטרם נוכל לראות את כיתובי המותג מבעד לצלעות חישוקי הסגסוגת במכוניות נטולות מאפיינים ספורטיבים בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • ברמבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully