וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרימיום: לקסוס נעקפת על ידי ב.מ.וו בארה"ב

4.6.2009 / 13:29

ארה"ב: לראשונה מזה 10 שנים נדחקת לקסוס מהמקום הראשון בפלח הפרימיום. המרוויחה העיקרית היא ב.מ.וו

חטיבת היוקרה של טויוטה אינה עוד שליטת הפרימיום בארה"ב. לאחר עשר שנות דומיננטיות נאלצת לקסוס לפנות מקומה לטובת ב.מ.וו, כך מנתונים שפורסמו באיגוד ה-Autodata האמריקני. בחמשת החודשים הראשונים של השנה, מסרה ב.מ.וו 76,819 כלי-רכב, לעומת 73,860 אותם מסרה לקסוס. הפעם האחרונה בה איכלסה ב.מ.וו את המקום ה-1, היתה ב-1997.

"ראינו השנה שהלקוחות נוהגים בזהירות משנה בבחירת מותגים. חשובה להם האמינות, האיכות וכמובן ההיסטוריה של החברה". כך אומר ג'ים אודונל, ראש חטיבת ב.מ.וו בארה"ב ל'דטרויט ניוז'. עוד הוא מוסיף כי ההעפלה למקום הראשון מחזקת ומבססת את סדרה 3 ו-X5 כדגמים מובילים, לצד סדרה 5 הסאלונית.

למרות התחושה האופטימית ב.ב.מ.וו, לא בטוח שתהילתה תמשך ליותר מכמה חודשים. לקסוס השיקה השנה את הגרסאות ההיברידיות RX450 ו-LS600, כשבהמשך תסופח אליהן גם הקומפקטית שבחבורה ה-250hs. על פי סקרי דעת הקהל בארה"ב, כנראה שמדובר באפיזודה קצרה ולקסוס עוד תשוב למקומה במהרה.

חרף התחלופה המפתיעה ואשליית הצמיחה, שני המותגים רושמים ירידות ברווחים. מכירות לקסוס צנחו השנה בכ-37 אחוזים, ואילו של ב.מ.וו בכ-30 אחוזים. לא קל בקרב מותגי היוקרה, והמצב אף עגום יותר בקרב מותגי הפאר. מייבאך רושמת צניחה של 60 אחוזים, וכמוה בנטלי. רולס-רויס השייכת לב.מ.וו רושמת ירידה של 20 אחוזים, יגואר בחסותה של טאטא ההודית עם צניחה של 26 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully