וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריליה חיה רעה

6.6.2009 / 10:05

מה קורה אם מערבבים 1,000 סמ"ק איטלקיים, סדנת עיצוב ושיפורים גרמנית ובריזה ערבית? אופנוע נשמה

את האופנוע המסוקס הפורץ מבעד לתמונות, עיצבה סדנת 'Zoom Designagency' מגרמניה. הוא מבוסס על האפריליה RSV4 לו 1,000 סמ"ק, תאום זהה לנציג המתחרה במירוצי ה'סופרבייק'. ה'זום Rih' (רוח בערבית), עוצב תוך מטרה להפיח במכניקה צלם חייתי ולחלץ מקרביו מהות אנושית עבור חובבי הרכיבה המקצועית וללא פשרות בתחום הביצועים.

זולת חישול קשיחותה של השלדה, העיצוב הבסיסי נשמר. אולם בסיועם של אמצעים ויזואלים מגוונים, העניקה הסדנה ל-RSV4 רבדים שונים מעולם החי. כך למשל, ניתן לראות כי מעל מכל הדלק הותקנו שתי ממברנות אקטיביות בקווי מתאר של ריאות מחוברות לפילטר האוויר בצורה ישירה. כך שבעת תאוצה הן מתרחבות ויוצרות אפקט של נשימה.

פרט לכך, קשה להתעלם מצמד הגלגלים המוטבעים על ידי לוגו הסדנה בלבן בוהק. שימוש בפיגמנטים על בסיס תרמי (Thermochromism), גורמים לשינוי צבעם בהתאם לטמפרטורת הגומי על החישוק. ככל שהמהירות עולה, כך מתקבלת תמונה עשירה יותר בצבעים ומרהיבה כלפי חוץ. עוד ברשימת החידושים, שימו לב למשקף הקדמי המקוצר מאחריו מסתתרת מצלמה קטנה כדי לתעד אתכם ברגעים הכי היסטריים והנועזים על הכביש.

את ה-'Rih' מייעדת הסדנה למספר מועט של אנשים, שימצאו בו את חלומם. אנחנו נסתפק בגרסאות הרגילות של מותג אפריליה, שחזר לא מזמן לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully