וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האקדמיה למשפרים באמריקה

7.6.2009 / 9:36

סדנת הנסי פותחת קורס בן שלושה וחצי חודשים ללימוד תורת השיפורים. המנחה: ג'ון הנסי. המחיר: 14,500 דולרים

אז קניתם סיאט איביזה FR, אולי אמפרזה טורבו או אולי קורבט שרירית ואתם מתים לחולל מהפכות תחת מכסה המנוע, מאיפה תתחילו? אולי בדרום ארה"ב. סדנת הביצועים הוותיקה של ג'ון הנסי מציעה לכם הזדמנות ללמוד את רזי מקצוע השיפורים בקורס בן 14 שבועות, המתקיים במתחם החברה בטקסס. השיעורים מתנהלים לאורך השבוע בין הימים שני עד שישי, כאשר אורכו של כל יום לימוד 6-8 שעות.

האיש מאחרי התכנית, ג'ון הנסי, נודע כיישות מובילה בארה"ב בתחום השיפורים. פרט לקבוצת המירוצים בבעלות הסדנה, כמעט כל היצרניות האמריקניות (קדילאק, דודג', קרייזלר ועוד) נוחתות בזרועותיו לקבל טיפול הולם בתחום השדרוגים. גם אירופיות נכללות בליין, ורק ולאחרונה הווירון של בוגאטי זכתה לטיפול מסור, כמו גם האודי R8.

במהלך הלמידה, יתנסו המשתתפים בשיעורים בכיתה ובסדנאות העבודה, תוך שהם לוקחים חלק גם בנהיגת מסלול מקצועית בליווין של מכוניות משופרות על מנת להבחין בהבדלים לעומת אלה הרגילות, ולאתר תקלות שעלולות לצוץ. הסילבוס כולל חומר לימוד המועבר על ידי המהנדסים הבכירים ביותר בחברה החולקים עימם ידע בתחומים שונים כמערכות ניהול מנוע, מגדשי טורבו, מערכות ניטרו, מנגנוני בלימה, פליטה ולמעשה כל פרט שקשור לעולם השיפורים.

כבונוס, תאופשר לתלמידים הנרשמים גישה לפארק 'לונסטר' לזירת הדראג רייסינג במקום וכן יוכלו אלו לשוחח עם הצוותים המתחרים באופן חופשי ולקחת חלק (אם רוצים) באירועים השונים. המחיר עבור 14 שבועות הוא 14,500 דולרים. שהם כ-58 אלף שקלים, לא כולל ביטוחים ואגרות שונות בעלות של עוד כמה אלפים. מי שכסף לא מהווה מכשול עבורו ויכול, זה בהחלט מומלץ ועדיף על פני התעסקות לא מקצועית ולעתים מסוכנת, שלא לומר לא חוקית עם מערכות המנוע. ומי שלא, תמיד יכול להיעזר בידע של החברים שחזרו מהקורס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully