וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרטים המלאים על מגאן סטיישן

7.6.2009 / 7:48

לאחר שהוצגה בתערוכת ז'נבה מגאן חמש דלתות וספורט קופה, רנו מגלה פרטים אודות האחות השימושית למשפחה. לא אצלנו, כרגיל

רנו תשחרר בקרוב את גרסת הסטיישן של המגאן. זוהי האחות השלישית לצידן של צמד הטריות לדור החדש ספורט קופה וההצ'בק, (הסדאן תגיע ב-2010), אולם זו תהיה מהדורה מורחבת בסעיפי המימדים הקשורים לאופן שימושה.

עיצובה מתבלט בגרסת הסטיישן אך ורק בחלק האחורי. הצללית משוכה אל קורה C ומשתפלת אחורנית. בחזית, אותו סידור של אלומות תאורה משולבות בפגוש עד נגיעה בקשתות הגלגלים וקורות עיגון אפרפרות על הגג לנשיאת מטען. כמקובל בגרסאות 'טורר' רווית נפח מחייה, חלה צמיחה קלה בבסיס הגלגלים ובעומק הנשיאה. תא המטען זוכה לתוספת של 119 ליטרים על 524 במצב רגיל (מושבים פתוחים) לכדי 643 ל'.

קשת המנועים של רנו, עוברת ישירות מהסדאן לסטיישן. השילוב בין גיר ידני לדיזל באירופה, מעניק לגרסה זו אפשרויות מרובות יותר על פני הסדאן. החטיבה הבנזינית בין היתר, כוללת נפחים שבין 1.4 ל' ל-2.0 ל' והספקים שבין 100 ל-130 כ"ס. באחרון אף מוצעת תיבה אוטומטית חמישה הילוכים. לוגמי הסולר הלוקים אצלנו בחסר, ניחנים בפליטת מזהמים נמוכה וכך גם צריכת הדלק החשובה.

בקבוצה זו, ההספקים מתחילים ב-85 כ"ס מיחידות 1.5 ל' Dci ועד 160 כ"ס במנועי ה-2.0 ל'. שיעור פליטת המזהמים מקבל דחיפה חיובית ומחוזק על ידי הצהרות יצרן, כי המגאן פולטת בין 118 ל-120 גק"מ CO2 בלבד ומתגמלת יותר ממנועים להם נפח גדול יותר. אל תכססו ציפורניים בציפייה לראות אותה כאן. הסבירות שנראה את הסטיישן הזו כאן, קטן מאוד.

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully