וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנוענים, אתם על הכוונת

ירון אדרי

8.6.2009 / 9:53

אגף התנועה במשטרה נגד אופנוענים. ערך בסוף השבוע האחרון מבצע אכיפה נרחב בצפון הארץ, בליווי כוחות בילוש סמויים

בסוף השבוע האחרון ערך אגף התנועה במשטרת ישראל מבצע לאכיפת מהירות בצפון הארץ, שהתמקד ברוכבי כלים דו גלגליים. עיקרו של המבצע היה בפעילות סמויה, וכן פריסת ניידות וצוותי בילוש בכבישים 65 ו-70. כוחות השיטור שלטו על בקרת הרמזורים בצירים, בכדי למנוע בריחת רוכבים שנתפסו ממהרים על ידי מכמונות ממל"ז ודבורה.

באגף התנועה מוסרים כי במהלך הפעילות נתפסו מספר אופנוענים, אולם הם לא מציינים מספר מדוייק. המהירות הגבוהה ביותר שנתפסה עמדה על 166 קמ"ש, ורשיונו של הרוכב נשלל במקום. עוד נתפסו אופנועים לא תקינים, כשמרבית הליקויים נרשמו בסעיף לוחית הרישוי שחסרה או הוסתרה.

מאגף התנועה במשטרה נמסר: "מדובר בפעילות ייחודית ומורכבת אשר מנעה את המשך הנהיגה במהירות מופרזת ובחוסר זהירות ו/או בכלי תחבורה שאינם תקינים, תוך סיכון ממשי לעצמם ולשאר משתמשי הדרך בכבישי ישראל, ובכך למעשה מנענו לבטח תאונות נוספות".

בשנת 2008 נהרגו 46 רוכבי אופנוע, 23 מהם בין החודשים ינואר ליוני. מתחילת 2009 נהרגו בתאונות דרכים 149 בני אדם, 9 מהם רוכבי אופנועים המהווים ירידה של 61 אחוזים בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, כך מנתוני 'הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully