וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טעון שיפור: ממרתפי הסדנאות

8.6.2009 / 14:26

שניצר AC פוגעת בול בקופר S קבריולה, G פאוור מסתערת על M3, לורינסר מתכוננת למפגש הפסגה, ABT משדרגת את A3

שניצר AC: סופר קופר

אגרסיות והתגרזנות? עזבו, זו לא הזירה של המיני שמעדיפה להתנהג בשובבות. קיט השיפורים האחרון של AC שניצר (S57) מכליא בין אופנה מוחצנת לדחיפה באגף הביצועים, תוך ניסיון שלא לערער את האיזון בין המנוע המוגדש, לשלדה הסופר מוכשרת.

הספק מנוע ה-1.6 ל' טורבו שמפיק במקור 175 כ"ס, צומח ל-208 כ"ס המועברים לגלגלים מלפנים דרך דיפרנציאל מוגבל החלקה המגיע מג'ון קופר וורקס. מערכת המתלים הוחלפה לאחת קשיחה אף יותר, בליווי הנמכה קלה, לטובת ההתנהגות.

המראה החיצוני לא נזנח, וניתן להבחין בפגושים חדשים מלפנים ומאחור וכמו כן בצבע לבן שנהב עליו פסי מירוץ מושחרים בדלתות ובמכסה המנוע. אופציה נוספת מאפשרת לבחור בעיצוב הנגדי, הרכב שחור והפסים בצבע שנהב. חישוקי 17 אינטש גם הם ברשימה, ומאחור בולטים צמד מפלטים.

G פאוור: טורנדו בווארי

סדנת 'G פאוור' הדגימה לנו אשתקד כיצד הופכים מכונית סדרתית לחסרת רסן, ע"ע סדרה 5 טורנדו שסימנה את חגיגות 25 השנים להיווסדה. את המשצבת תמלא הפעם אחותה הקטנה, סדרה 3 באדיבותה של ה-M שזוכה למגדש 'על' המזרים ל-420 הסוסים הסטנדרטיים 80 נוספים ו-49 קג"מ. לחץ הגדישה נמוך ועומד על 0.3 באר, וניתן לשער מה תעשה תוכנה אחרת לניהול המנוע.

מקץ תשעה חודשי עבודה, נלקחה ה-M3 למסלולי ניסוי באיחוד האמירויות שם השטחים מתים, והכבישים עוד יותר. לפי רשמים ראשוניים, היא הצליחה לגרד את ה-320 קמ"ש ולהאיץ ל-200 קמ"ש ב-13.6 שניות בלבד, שיפור של שלוש שניות לעומת חבילת ההרחבה הקודמת.

ואם עדיין מעניין אתכם המראה, תוכלו להבחין על מדף התוספות בעשרות התאמות למראה הפנימי והחיצוני.

לורינסר: מהכביש למסלול

יתרונותיה של ה-C קלאס כמועמדת מועדפת לשיפורים ברורות לכל: אלגנטיות, כוח דיסקרטי ואמינות. אולם השדרוג האחרון של מרקוס לורינסר, מטיח את כל האמצעים לרחבת הגריד, כשהיעד הוא 'גרנד פרי המשפרים' שייערך במסלול הוקנהיים הגרמני בסוף החודש הנוכחי.

פרט לחימוש הויזואלי השקט, הלורינסר LV8 צריכה לעמוד בתנאי שימוש יום יומיים. אף על פי שהסדנה שומרת את הפרטים צמוד לחזה, נגלה לכם גרסת הבסיס של ה-C קלאס תפיק כ-185 כ"ס. אבל אל תניחו לנתונים הנורמטיביים הללו לפזר את הציפיות, לורינסר מבטיחה כי בתאריך הנקוב המכונית תבעיר את המסלול ותשאיר אחריה מספיק רצועות גומי על האספלט. לצערנו לא נוכל להתייצב לאירוע, אבל לבטח נשמע על מעלליה כשיסתיים.

ABT: זה הקטן, חזק יהיה

אודי A3 היא ללא ספק האקזמפלר הקרוב ביותר לציבור מבין המכוניות המשופרות של סדנת ABT, ועל כן ממשיכה הסדנה למצוא את הדרך להוסיף לה מכל טוב. חבילת ה-AS3 ממשיכה את מסורת השיפורים המוכרת מהאחיות הגדולות למותג הגרמני, והשדרוג כולל את כל היצע המנועים.

הספקו של מנוע ה-1.4 ל' TSI בגרסתו המוחלשת מטפס ל-160 כ"ס, ה-1.8 ל' רץ אל 210 כ"ס במקום 160 במקור, ובקצה העליוןנמצא מנוע ה-2.0 ל' TFSI של-200 הסוסים שלו מתווספים עוד 40 כ"ס. מנועי הדיזל לא נשכחו, וגרסאות ה-140 וה-170 כ"ס ליחידת ה-2.0 ל' מפיקים מעתה ל-170 ו-190 כ"ס בהתאמה. ומה עם ה-S3? את זה תוכלו למצוא בקיטים הקודמים ובהספקים של 310 או 330 כ"ס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully