וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סין: רנו לא אלופה בבטיחות

11.6.2009 / 9:42

איגוד בקרת האיכות בסין עוצר את יבוא רנו ליבשת בשל ליקויים בטיחותיים. רנו: "שלחנו צוות מומחים לבדיקת הסוגייה"

הכוכבים של רנו נופלים? על פי קריאה שהוציא איגוד בקרת האיכות הסיני AQSIQ, התגלו פגמים בטיחותיים בחלק ממכוניתיו של היצרן הצרפתי. לא פורסם באילו כשלים מדובר, אך בעקבות הממצאים הוחלט על הפסקת יבוא דגמי הלגונה, סניק, מגאן קופה וקבריולה – כולן ליקטו חמישה כוכבים במבחני הריסוק האירופאיים מטעם Euro NCAP.

על פי הצהרות שפורסמו באתר החברה, בחינת מספר משתנים בנושא הבטיחותי העלו כי כלי הרכב אינם עומדים בסטנדרטים הסיניים. "לאור בחינה קפדנית שערכנו לאחרונה לכלי הרכב המשפחתיים של רנו, מצאנו כי ישנו פער בין התקנים הבטיחותיים של ארצנו לבין היצרן הצרפתי. הועלו בפנינו סיכונים בטיחותיים חמורים".

למרות שסין מוערכת כשחקן מרכזי בתעשיית הרכב ולמעשה מוכרת הכי הרבה כלי רכב חדשים בכל שנה, לרנו אין בזירתה השפעה ממשית. מנתוני החברה עולה כי ב-2008 היא מסרה כ-1,000 כלי רכב חדשים בלבד. עוד נאמר בהמשך, כי לא מדובר במקרה יוצא דופן או חד פעמי. בשנים האחרונות התגלו בעיות נוספות במכוניותיה של רנו, גם בנושא איכות הרכיבים והגימור.

דובר מטעם רנו מסר בתגובה לפרסום כי התופעה מוכרת. "היו מספר מקרים כאלו בסין, אולם מדובר בכמות מוגבלת מאוד. אנחנו נשלח צוות מומחים שייבחן את הכשלים ולאחר מכן יוועצו עם הרשויות המפקחות". האם בתשובה תצא צרפת נגד איכות המוצרים הסיניים?

  • עוד באותו נושא:
  • רנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully