וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון וחצי יחידות לקורבט

13.6.2009 / 12:06

עם פשיטת הרגל ברקע ותחושת הדכדכוך המלווה אותה, שברולט סופרת 1.5 מיליון מכירות לדגם הקורבט. נחמת רבים

שברולט אמנם תשמח למחוק את השנה האחרונה מההיסטוריה שלה, פרט לכל הקשור בקאמרו החדשה אולי. אלא שעוד ציון דרך מעלה אצלה חיוך, רדתה מפס הייצור של הקורבט המיליון וחצי במספר ממפעל 'באולינג גרין'. התזמון מצויין, בדיוק במקביל לתמחור הקורבט גרנד-ספורט (60 אלף דולרים אם אתם שואלים).

לכאורה, יש ל-GM סיבות מוצדקות לחזק את תדמיתה הרוחנית של הקורבט בעיני הציבור. חטיבות ספורטיביות נמכרות (דודג' וויפר), אחרת נרמסות (פונטיאק) וגם מקבילותיהן מאירופה בורחות מחסותה כמו מאש. כך שלקראת העתיד, עליה לבנות מחדש את המותגים הפטריוטים היחידים שעוד נותרו.

את הגרנד-ספורט שבכורתה תיעשה ב-2010, תשווק שברולט בתעמולה מסיבית. אולם לא רק סעיף הביצועים זוכה לחיזוק עם שיגור ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שנית, אלא גם סעיף צריכת הדלק המחזיר בממוצע 10 ק"מ לליטר. במונחים אמריקניים מדובר על WOW. "מספרים אלו לא ניתנים להשוואה על ידי אף מתחרה ישיר של הקורבט" אומרת קרן רפרטי, מנהלת השיווק במותג שמוסיפה כי 60 שנותיה של הקורבט על הכביש מקבלים ביטוי מודרני המותאם לזמני מעבר.

חרף מחיר של 60 אלף דולרים, ב-GM תולים תקוות כי גם הארגון מחדש לא ידיר את רגליי האזרחים מ"מכונית הספורט של אמריקה". גם אנחנו.

  • עוד באותו נושא:
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully