וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנוע חדש נולד

14.6.2009 / 10:36

יצרנית אופנועים חדשה בדרך לכביש: Mac Motorcycles. הפיסולים בסימן רטרו, האבזור על פי בחירה. המחיר בהתאם

בתום 9 חודשי דגירה, גזע חדש של כלים דו גלגליים יפלס את דרכו לנתיבי בריטניה לקראת 2010. חברת 'Mac Motorcycles' שנולדה כמיזם בין סדנת העיצוב 'Xenophya' לעסקן ומעצב רהיטים בשם אליס פיט שהסב אהבתו לאופנועים, עומדת לשווק השנה ארבעה דגמים חדשים, כולם בנפח 500 סמ"ק בני צילינדר אחד מקוררי אוויר ובשידוך לתיבת 5 הילוכים ידנית. ההספק המשוער ינוע בין 45-50 כ"ס ב-7,200 סל"ד.

לא ההספק הוא עיקר העניין כאן, אלא העיצוב. לכל אופנוע תכונות עצמאיות, ותלוי באופיו של בעליו. דגם 'ספאד' נועד עבור רוכבים המעוניינים בסיורים עירוניים בשם הדאווין; 'רובי' הוא מחווה לאהבות ראשונות ולבחורות ליברליות משהו; ה'פישוטר' נועד לרוכבים המבלים את מרבית זמנם בלגימת ליטרים של בירות; ודגם ה'על' של החברה הוא ה'רורר' לו מראה דרמטי לרוכבים נועזים.

אליס טוען כי הרעיונות הגיעו משילובם של כלים מכל הדורות והסוגים, תוך ניסיון להפיח רוח הומנית במותג. "ההשפעות עלינו מקורן במקומות שונים: אופנועים איטלקיים משנות ה-50, צ'ופרים ואופנועי מירוץ מיוחדים. הפילוסופיה שלנו גורסת כי חווית הרכיבה והסיפורים הנלווים אליה, נחטפו על ידי פלסטיקה וטכנולוגיה". שאיפות וחלומות החברה הן להרחיב את קהל היעד מעבר לגבולות האי הבריטי, ולהגיע לכל נקודה בעולם בין אם לאירופה, ארה"ב, אוסטרליה ועד יפן.

האם לאליס וחבריו יש בידיים את המתכון הנכון להשריש חזרה לציבור הרוכבים את ימי הרכיבה הנוסטלגיים? השאירו על שולחנם סכום של 10 אלפים פאונד, כ-65 אלף שקלים, ותגלו בעצמכם. המבחר יהיה מצומצם אך נדיב במפרט וכמות הייצור השנתית תוגבל לכמה עשרות בודדות.

  • עוד באותו נושא:
  • M.A.C

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully