וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי: Q5 היברידית ב-2011

14.6.2009 / 11:06

גיבוי ירוק לדיזל באודי? היצרנית מאותתת על שיווק רכב הפנאי Q5 מגובה במכלולי הנעה היברידים בעוד כשנתיים

אם אתה נעדר דגם היבירידי, משמעו אתה תלוש מהמציאות? נראה כי באודי מרגישים את הטרנד, פוזלים הצידה, ומחפשים להעמיק את הבשורה החסכונית והנקייה מעבר לכישורי מנוע הסולר. החברה הגרמנית תחמש את ה-Q5 במנוע בנזין המשודך למערכת חשמלית חדישה, שיתחרה ישירות בדגמים ההיברידים של לקסוס ובעתיד גם באלו של מרצדס.

את המכונית תשגר אודי עבור הזירה הצפון אמריקנית, חובבת כלי-הרכב לשעות הפנאי ולשבילי האסמים. מנהל חטיבת המנועים באודי, וולפגנג האז, טען בינואר האחרון כי נוצרה דרישה למנועים אלו לנוכח ההפרשים בעלויות הדלק בין אירופה לארה"ב. לפיכך הוסק על ידו, כי מכונית היברידית תהנה מדרישה מוגברת בשווקים אלו וכן במקומות אחרים וייתכן אף שבישראל בה כבר נוכח רכב פנאי היברידי חלוץ מטעם לקסוס (RX450h).

פרטים אודות ביצועיו כגון נפח והספק, טרם ידועים, אולם כפי שמרבית היצרניות נוטות לבחור כיום ההנחה היא שבחזית ישכון מנוע V6 בנפח 3.0 ל' לו הספק שבין 250 ל-300 כ"ס ובשידוך לתיבה רובוטית (DSG) כפולת מצמדים בת שבעה יחסי העברה. זאת ועוד, היות ומדובר במנוע משותף של הקונצרן, ייתכן כי המהלך סולל את דרכה של המערכת לכלי הרכב הנפוצים יותר עבור המשפחה לבית סקודה ופולקסווגן, האחרונה הציגה אשתקד דגם רעיוני והיברידי לגולף הקומפקטית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully