וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 כוכבי ריסוק לסוזוקי אלטו

15.6.2009 / 12:48

אבל בתנאי שיש לה 6 כריות אוויר. לאחר הכשלון במבחן הריסוק האירופי, איגוד הבטיחות האוסטרלי מעניק לאלטו עוד כוכב משמעותי

מכונית המיני החדשה של סוזוקי, אלטו, ליקטה 4 כוכבים במבחני הריסוק של איגוד הבטיחות האוסטרלי ANCAP. האלטו זכתה ב-22.55 נק' מתוך 37 מרביים, אותם ניתן לצבור במספר מבחנים האומדים את קשיחות המרכב בחזיתו, צידו וחלקו האחורי. במבחן המקביל שערך איגוד ה-Euro NCAP בחודש שעבר, קיבלה המכונית שלושה כוכבים בלבד.

איגוד הבטיחות האוסטרלי העמיד למבחן את הדגם המאובזר ביותר בהיצע האלטו, המצויד ב-6 כריות אוויר. זאת לעומת 4 כריות אוויר (חסרו כריות הראש הצידיות) בהן צוייד הדגם במבחן הריסוק האירופי. בקרת היציבות אופציונלית בשתי היבשות. בהיבט הכללי, תא הנוסעים באלטו שמר על מבנהו, וסכנה קלה לפגיעה ברגלי הנהג וחזהו נרשמה מכיוון הדוושות וגלגל ההגה. כמו כן, תזוזה של הדשבורד יוצרת סיכוי קל לפגיעה בברכיי הנהג והנוסע מלפנים.

כריות האוויר הנוספות, הן אלה שהעלו את רמת הבטיחות של האלטו הנבחנת כאן. מתוך 16 נקודות אפשריות במבחן הריסוק הצידי, קיבלה המכונית 14.19 כשהגנה טובה נרשמת לכל הגוף ובפרט בראש. חשוב לציין כי כריות אלה יכולות לעשות את ההבדל בין חיים ומוות בכל פגיעה צידית ובפרט בפגיעה עם עמוד.

מבחינה מקומית, האלטו החלה את דרכה בארץ ממש לאחרונה. תג המחיר שלה עומד על 79 אלף שקלים, הנמוך בישראל, וצפוי לרדת באלפי שקלים לאחר החלת המיסוי הירוק באוגוסט הקרוב. אלא שבגרסתו הישראלית נעדר הדגם את כריות הוילון ואלה גם אינן ברשימת האופציות בתשלום. כך, ניאלץ להסתפק בשלושה כוכבים שאינם מספקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully