וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונית ספיישל בסגנון משטרתי

ירון אדרי

16.6.2009 / 16:49

נהג מונית שסרב לאחסן מכוניתו לאחר שנתפס נוהג בשכרות, נעצר בדרך מקורית. קריאת השירות שקיבל הייתה היישר לזרועות החוק

נהגי מונית שימו לב - בפעם הבאה שמזמינים אתכם לנסיעה, תבדקו קודם שלא מדובר בעקיצה של משטרת התנועה. כך קרה לנהג מונית בן 29 מאור יהודה, שהתעלם מדרישת המשטרה לאחסן את ריכבו.

הסיפור החל בחודש ספטמבר של השנה שעברה, אז נתפס נהג המונית כשהוא נוהג בגילופין. בשימוע שנערך לו, נדרש זה להפקיד את ריכבו ל-30 יום כקבוע בחוק אולם בחר שלא לעשות זאת. מכאן, הסיפור הולך ומסתבך עבור נהג המונית שכן רכבו הוגדר "דרוש אחסנה", מה שלא איפשר לו לעבור את מבחן הרישוי השנתי.

נהג המונית היצירתי זייף חשבונית המאשרת כביכול כי הרכב הופקד לאחסנה, ואותה שלח למשטרת התנועה בכדי שתבטל את הדרישה נגדו וכך יתאפשר לו כאזרח אחראי ושומר חוק להעביר את הרכב טסט. במשטרת התנועה הבינו כי מדובר בנסיון מרמה והטיפול הועבר ליחידה המרכזית בכדי לעשות סוף לפרשה.

אחת הסיבות שהנהג לא אחסן את המונית שלו היא לבטח פרנסה, שכן במשך חודש ימים היא לא תעמוד לצידו. במשטרה הסיקו כנראה כי הנהג החרוץ וודאי ישמח לענות לכל הזמנה לנסיעה וזה בדיוק מה שעשו בלשי היחידה. הנהג התייצב לקריאה שקיבל – הזמנת נסיעה, רק בכדי למצוא שם את הבלשים וגרר שהעניק למונית הסעה ספיישל אל מגרש האחסנה. כעת כך נראה, לקריאה "מי פנוי באור יהודה?" תהיה תשובה אחת פחות במשך שלושת החודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully