וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלה מאן שייך גם למבוגרים

ירון אדרי

18.6.2009 / 10:54

ה'לה מאן לג'נד' הוא מופע החימום למירוץ 24 השעות המסורתי. רק אל תזכירו להם שמות כמו פיג'ו ואודי

מירוץ הלה מאן המסורתי שנערך בסוף השבוע האחרון, שוב העמיד את יצרניות האקזוטיקה בצילן של פיג'ו ואודי. הרי לא הגיוני שפרארי, אסטון מרטין ופורשה ישחקו כינור שני ליצרניות שלחם קיומן הן מכוניות בנאליות (גם אם במקרה של אודי ניתן למצוא מספר אקזמפלרים פוחזים). פעם היה כאן אחרת, ורק שמות מרטיטים עמדו בראש הדירוג הכללי. אבל מה שהיה פעם ניתן לשיחזור וכך, זו השנה התשיעית ברציפות, נערך ה'לה מאן לג'נד' בסמוך למירוץ המתוקשר.

רק מכוניות מירוץ מהשנים 1949 ועד 1965 רשאיות להשתתף במירוץ הנאמן יותר למקור. אך הגיל עושה את שלו (וגם העובדה כי מדובר על מופע חימום לדבר האמתי) והן מסתפקות ב-45 דקות בלבד ולא 24 שעות. 61 מכוניות בסך הכל ניצבו על הגריד כשבעמדת הפול פוזישן נמצאת יגואר E טייפ. 3 הקפות מספיקות לה בכדי לפרוש עם בעיות במנוע, מה שהשאיר את הקרב על החוד לפרארי 250LM ויגואר ליסטר GT שדאגו לשלהב את הקהל עם עקיפות הדדיות.

בתום המירוץ הייתה זו הפרארי שניצחה, משאירה את יגואר 7.8 שניות מאחור. גם את המקום השלישי תופסת פרארי עם ה-246S דינו, מכונית די נחותה מבחינת כוח המנוע בהשוואה ליריבות. עם מקומות 1 ו-3, פרארי כמעט משחזרת את הפודיום המלא אותו לקחה במירוץ הלה מאן של 1965.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully