וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנים האסטרה נחשף

ירון אדרי

18.6.2009 / 14:25

אופל חושפת את תא הנוסעים של המכונית הקומפקטית החדשה והחשובה שלה. על הכוונת נמצאות יצרניות הפרימיום

כן הושג הסכם, לא הושג הסכם. את אופל זה כלל לא מעניין מה קורה עם בעלת הבית (עדיין) GM והיא ממשיכה לשחרר תמונות ופרטים על הדור הבא לאסטרה, הרכב החשוב ביותר שלה בשנים הבאות. אחרי שכבר התרשמנו מהעיצוב החיצוני, כעת משחררת החברה תמונות של תא הנוסעים וכמו כן פרטים נוספים על הקומפקטית שתיחשף בתערוכת פרנקפורט.

אחרי האינסינייה, גם את האסטרה מכוונת אופל אל עבר מותגי הפרימיום. בתכנון ובניית תא הנוסעים הושקעו משאבים רבים כך אומרים בחברה, החל בעיצוב ועד לטיב החומרים. על האיכות נוכל לספר לכם רק ביום בו נפגוש את המכונית, אך על העיצוב ניתן לדבר כבר כעת. זה נראה מרשים, בעיקר עם המסך הצבעוני בקצהו העליון והדרך בה יורדת הקונסולה עד החיבור סביב ידית ההילוכים המואר בצבע אדום.

אופל מספרים כי השקיעו מחשבה גם בהנדסת האנוש, ובעיקר בהתאמת הרכב לכל משתמש ולא משנה גודלו. מושב הנהג למשל, נע 28 ס"מ בציר האורכי ו-6.5 ס"מ בגובה. כמו כן, בגרסות הבכירות יוצע הרכב עם מושבים בעלי תמיכות נוספות לגוף היושבים מלפנים. גם לחפצי הנוסעים התייחסו המהנדסים, ותאי האחסון המפוזרים בכל פינה הותאמו ללא פחות מ-20 פריטים שונים – עטים, פנס, מפת כבישים, משקפיים, ארנק, טלפון נייד, MP3, בקבוק ליטר וחצי, כוסות, פירות ועוד.

הדור היוצא של האסטרה הניב מכירות יפות לאופל באירופה, ואף כיכב לא פעם בראש טבלת המכירות. למעשה, רק בחודש האחרון נמכרו ממנו יותר מ-27 אלף יחידות ביבשת. זה אמנם נמוך ביחס למתחרה הישירה פולקסווגן גולף שבאותה תקופה מכרה כמעט פי שניים, אך יש לזכור כי מדובר בדור החדש. השיווק שיחל מייד לאחר התערוכה, לבטח ישפר את מעמדה בשוק ובתנאי שהחברה תמצא בעלת בית חדשה.

  • עוד באותו נושא:
  • אופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully