וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנו תחשמל את תערוכת פרנקפורט

21.6.2009 / 10:08

רנו צפויה להציג 3 מכוניות חשמליות חדשות בספטמבר כולל את החשמלית שמיועדת לפרויקט בטר-פלייס בישראל

הביתן של רנו בתערוכת הרכב הדו שנתית בפרנקפורט, עתיד להיות מחשמל במיוחד. על פי ההערכות, היצרנית הצרפתית תחשוף בחודש ספטמבר שלוש מכוניות חשמליות חדשות, אשר אינן נעזרות בדלק כלל או פולטות כל זיהום לסביבה.

המכונית הראשונה והחשובה ביותר, היא זו המיועדת לשוק המקומי שלנו, לדנמרק ולשאר המדינות שחתמו הסכם עם חברת בטר-פלייס הישראלית של שי אגסי. מכונית זו שמתוכננת להגיע לשיווק בשנת 2011 תבוסס ככל הנראה על המגאן סדאן החדשה, אך במקום מנוע בנזין, תציע מנוע חשמלי הניזון מחשמל המצוי בסוללות נישאות. הספקו של המנוע צפוי לעמוד על 95 כ"ס ו-23 קג"מ ומשקל הסוללות ינוע בין 200 ל-300 ק"ג. יחד הם אמורים לאפשר למכונית טווח נסיעה של כ-160 ק"מ.

המכונית השניה תהיה עדיין במצב תצוגה, אך זו מתוכננת להגיע לשווקים בשנת 2012. היא תבוסס ככל הנראה על הקליאו החדשה וגם היא תצוייד כאמור במנוע חשמלי נקי. הרכב השלישי והאחרון יהיה הקנגו בי בופ שנחשף בעבר בתערוכת פריס אשתקד. גם הוא יצוייד במנוע החשמלי בהספק של 95 כ"ס ו-23 קג"מ.

לצד שלוש המכוניות, תציג רנו גם את עמדת הטעינה הביתית של המכוניות החשמליות, אך טרם הובהר אם זו תהיה עמדת הטעינה שהציגה חברת בטר-פלייס, או שמה תהיה זו עמדה מסוג אחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully