וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתיים מרצדס, פעמיים בלעדיות

21.6.2009 / 22:59

מרצדס משיקה צמד מהדורות קרביות למשפחת ה-C קלאס וה-CLS הנחשקת. לא רק לאספנים

מרצדס תעניק שתי חבילות אבזור יקרות-ערך ל-C קלאס ול-CLS. הסופרלטיבים כמיטב המסורת מורעפים בנדיבות והכול למען קישוטים, כשהתוכן משחק תפקיד משני. את ה-C קלאס הסלונית מרצדס תעדכן בחבילה בלעדית - special edition. גם המחיר אגב מעין בלעדי כזה ויכול להאמיר עד 10,000 יורו לכל התוספות.

ייחודו באבזור המעמיק את האגרסיות הריבועיות והכריזמטיות של הדגם. כך למשל פנסי החזית מתוחמים סככה אפרפרה, מה שנקרא בעגת הרחוב – גבות, להבדיל כמה חומרים אקזוטיים לזכות הגרמנייה. בהמשך אנו מוצאים רקעים על רקעים של מרבדי כרום על משטחי הגריל, ספי הדלתות, ולצד חישוקי ה-17 אינטש 5 צלעות המולבשים על צמיגים בגודל 235 בחזית ו-255 מאחור.

פתיחת הדלתות חושפת תא נוסעים באלמנטים יוקרתיים, סטייל חבילות האוונגרד המוכרות של הקונצרן. "מהדורה מיוחדת" צצה ונגלית לעין כמעט בכל נקודה, כולל השטיחונים ואלומיניום השזור במשטחי הקונסולה להשלים את החסר. מה שבאמת מבדל את ה-C קלאס במהדורה זו, נוכח ברמת הירידה לפרטים. כל תא הנוסעים, המושבים בעיקר, נתפרו ביד אדם, בצבעי BLACK ארטיקו, או סהרה – אם אתם מהמפרץ. מה שיוצר קונטרסט חזק ומהפנט לצבע החיצוני ולהשתקפות הבוהקת של החישוקים כלפי הקרקע.

מהדורה זו ניתנת לרכישה עבור בעלי מרכב הסדאן, אך גם עבור הסטיישן הפופולארי באירופה. המחירים נעים בין 2,600 יורו ועד 5,700 יורו, תלוי בבחירת הלקוח. אבל אם כבר מהדורה מיוחדת, מוטב לכלול את הכול ולשלוף את כל ההקצבה היומית, לא שלנו מן הסתם.

CLS, עוד יותר אקסקלוסיבית

כל מי שרק מעז, משתדל לחקות ולשבט את פיסולה המרהיב של ה-CLS. הגלישה אל עבר הישבן בסחיפה מסובבת ראשים, לעתים עורפת צווארים. המרצדס הזו נסיכותית, לא משנה מאיזה כיוון, אפילו כשמזג הרוח ירוד, אי אפשר שלא לרייר בהנאה. לעומת הקוסמטיקה נטו ב-C קלאס, ל-CLS יש פריווילגיות שאין לאף אחת במשפחת מרצדס. פרט לכך שמדובר במכונית סופר-מוצלחת מבחינת הקונצרן, סדנאות המשפרים ניגשות וקרבות אליה בצעדי תינוק, וכל צעד כזה מחושב היטב מפאת הסכנה לפגום במרקם המוחצן.

חבילת השדרוג ל-CLS מכונה 'גרנד-אדישין' (grand edition), והיא, כמו הקודמת עוזבת את שערי הקונצרן. מבלי להתעכב על התוספות החיצוניות יתר על המידה – צבעי פלאדיום אפורים המונעים שריטות, (או שמא הם בולעים אותם בהסוואה) וחישוקי סגסוגת קלילים מסדנת AMG, מה שחשוב כאן קורה תחת מכסה המנוע. בחזית שוכן מנוע טורבו-דיזל, כן, כן, דיזל. ולא נמשיך בלי להזכיר שהוא מגיע ממשפחת ירוקי הדם של מרצדס (BlueEFFICIENCY) שחוסכת סולר בדיוק מתי שדורכים בעוצמה על הגז.

אבל המרצדס הזו יודעת גם לתת בראש, לבטח כשהיא נעזרת בשישה צילינדרים תחת ה-350CDI ו-272 כ"ס (פלוס 48 לעומת הדגם הרגיל). מאה קמ"ש מושגים בתום 6.5 שניות, ותצרוכת הדלק שלה מרשימה - 12.76 ק"מ לליטר סולר. המחיר המלא לדגם הרגיל עומד על 48 אלף יורו והחבילה העמוסה דלעיל מוסיפה עוד 4,500 יורו בממוצע. רק אל תשכחו לדרוש אותם חזרה כשאתם מוכרים אותה לשכן.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully