וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפשות מסנוורת

ירון אדרי

24.6.2009 / 7:26

תושב בת-ים כבן 30 חשוד באספקת המדבקות המסנוורות למספרי הרישוי. נתפס לאחר שהדגים את ביצועיו לחוקרי משטרה סמויים

תכננתם לרכוש מדבקות מיוחדות למספר הרישוי המסנוורות את מצלמות המהירות והרמזור? פספסתם את ההזדמנות. אמש (שלישי), עצרה היחידה המרכזית של אגף התנועה במשטרה בשיתוף משרד החקירות TG, תושב בת-ים כבן 30, החשוד שסיפק את המדבקות לנהגים. המעצר התאפשר תודות לחקירה סמויה של אגף התנועה וחברת חקירות פרטית אשר במהלכה נוצר קשר עם החשוד שאף ביצע את עבודתו מול עיני המצלמות על מספרי הרישוי במכוניתם של החוקרים. במהלך החיפושים, נמצאו ברכבו ובביתו חומר הגלם ממנו הוכנו המספרים ובנוסף הפתעה - סם מסוג חשיש.

במשטרה מציינים כי הפרשה החלה לפני כשלושה חודשים, בעקבות חקירה אחרת שנוהלה סביב מכונית הפורשה שנתפסה במהירות 200 קמ"ש ועליה סיפרנו לכם כאן בוואלה! רכב. נהג הפורשה תועד פעמיים על ידי מצלמת מהירות, אולם אותן מדבקות מסנוורות הקשו את זיהויו ותפיסתו מה שהביא לחיפוש הספק שלהן. עוד מבקשים לציין במשטרה כי עד כה נתקלה מעבדת הצילום שלה בשתי תמונות בלבד בהן נעשה שימוש במדבקות, שתיהן מיוחסות לאותה פורשה.

היום יובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו, כשהעבירות המיוחסות לו הן השחתת לוחית רישוי, קשירת קשר לביצוע עבירה וכן עבירות שונות בתחום הסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully