וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 מיליון נקודות טעינה עד 2015

26.6.2009 / 9:36

תוך חמש שנים תגדלנה באופן ניכר העמדות לטעינת כלי-רכב חשמליים. כך קובע מחקר חדש שנערך בארה"ב

מעבר התעשייה לעידן הרישות החשמלי, נכנס לשלב מזורז. בעוד פחות מ-6 שנים לא פחות מ-5 מיליון נקודות טעינה תהיינה פזורות בכל הגלובוס. כך על פי ממצאים שפורסמו מפי מכון המחקר 'פייק' בארה"ב. מהמידע עולה, כי המדינות להן הסיכוי הגבוה ביותר לפרוס תשתיות טעינה בכמויות לא מבוטלות, הן סין וארה"ב. אך בעוד אמריקה תסתפק ב-1 מיליון עמדות, סין תהווה יותר מחצי הכמות העולמית הודות לעידוד הממשלה למעבר לכלי-רכב חשמליים שאינם מזהמים.

יצרניות כלי-הרכב בכל העולם בפרט אלו מן היבשת האסייתית – מעוזן של טויוטה, הונדה סובארו, ניסאן ועוד, מצעידות את יתר היבשות במירוץ לכיבוש הסגמנט החשמלי. אך לא רק הן עוסקות בכך בקדחתנות ונוכחנו כי גם יצרניות 'על' (פורשה) וחטיבות יוקרה (לקסוס) טרודות במרדף אחר הטרנד הירוק שכולו מפוקס על ניקיון וחסכון.

חוקרי המכון מאמינים כי עד שנת 2015 תחולל הקדמה הטכנולוגית אינטגרציה חשובה בין השמת נקודות הטעינה, לרשת החשמל הקיימת. כך למעשה הנזק הסביבתי יהיה בלתי-מורגש, והעומס לא גדול על מכשירי הצריכה הביתיים. אולם מקומות בהם נוצר גודש על מפלס המתח, יידרש מהפיקוח המקומי שדרוגים תכופים כדי לשלול תופעות לא נעימות כגון נפילות כוח פתאומיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully