וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וקונספט השנה הוא...

27.6.2009 / 11:51

את התואר תחלוקנה השנה שלוש מכוניות: קדילאק קונברג', פולקסווגן בלוספורט קונספט והפיסקר קארמה סאנסט, שהוכתרו על ידי איגוד SEAMO

עד שנדע באופן רשמי מי תוכתר כמכונית השנה לשנת 2009, נחזור רגע לעולם הדמיון אשתקד באגף האופנה של תעשיית הרכב, כדי שנוכל לגלות לכם מיהן הזוכות בתואר ה'קונספט של השנה' - כפי שנבחרו על ידי צוות השופטים של איגוד SEAMO - Southeast Automotive Media Organization. כיאה לכל תחרות שתואר בצידה, המכוניות פזורות בין קטגוריות ונבחרות ביחס למתמודדות בנות קבוצתן.

הקטגוריות השנה הן כדלהלן: מכוניות קונספט (כללי), קונספטים של כלי-רכב מסחריים, קונספטים מיוחדים וקונספטים הקרובים לייצור או רומזים על קרבה למועד שכזה. את התואר המבוקש מכולם, תואר ה'על' למכוניות רעיוניות בקטגוריה הכללית, לקחה הפולקסווגן בלוספורט קונספט. איתה בקבוצה התמודדו על הכתר מתמודדות כסאאב 9-X אייר, מרצדס פסיניישן, לינקולן C ויונדאי נוויס – הקדימון לרכב הפנאי הבא של היצרן הקוריאני.

את מירב הנקודות לתואר ה'המיוחדת' מבין שלל הקונספטים, גרפה הקדילאק קונברג', על חשבון אחיותיה האמריקניות מקרייזלר ודודג' שהגיעו לתחרות בלוויה של המשפחה החשמלית - EV על כל ארבע יצירותיה הבנאליות.

אחרונה חביבה, וללא ספק המהפנטת שבהן היא הפיסקר קארמה סאנסט המרהיבה, שמשכה אליה תשומת לב מכל בוחן וכן זכתה לשבחים בשל הטכנולוגיה החשמלית המוטמעת בה. היא השאירה מאחור מועמדות כגון וולוו S60 קונספט, שברולט אורלנדו, ואודי ספורטבק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully