וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-207 נמתחת

ירון אדרי

30.6.2009 / 12:56

פיג'ו מותחת את פניה של הסופר מיני, כחלק מהרצון לשמור על הובלת המכירות בסגמנט מול היריבות החדשות

אחרי שחשף את הדור הבא לסופר מיני שלו למותג סיטרואן, מציג קונצרן PSA את מתיחת הפנים לדגם המקביל מבית פיג'ו. ה-207 שהושקה באמצע שנת 2006 זוכה לרענון קל עד בלתי מורגש במראה החיצוני וכך גם בעיצוב הפנים ורמת האבזור. השינויים כוללים את 3 גרסאות המרכב – האצ'בק (3 ו-5 דלתות), SW (סטיישן) והקבריולה CC.

ה-207 המחודשת זוכה לפגוש קדמי חדש בו הגריל מודגש יותר הן בגודלו והן בזכות תוספת אלמנטים בציפוי כרום. מאחור, טכנולוגית לד מגיעה אל יחידות התאורה אך זאת רק במרכבי האצ'בק וה-CC. שינויים קלים נעשו גם בדשבורד ובקונסולה המרכזית שם ניתן למצוא מחבר USB וממשק בלוטות' שנוספו לרמת האבזור הבסיסית וכמו כן פונקצית "איתות בנגיעה".

ל-207 לא פחות מ-12 יחידות כוח, שגם להן דאגה פיג'ו בכדי לשפר במעט את צריכת הדלק ופליטת ה-CO2. לא מדובר בשינויים טכנולוגים אלא בשיפור קל להתנגדות האווירודינמית, הפחתת החיכוך במנועים והוספת חיווי הממליץ לנהג באיזה הילוך להיות בגרסה הידנית. בגרסתה הנקייה ביותר, פולטת ה-207 99 גק"מ CO2 בלבד.

מתיחת הפנים היא תשובתה של פיג'ו למכוניות החדשות בסגמנט כמו פורד פיאסטה ופולקסווגן פולו (ובקרוב האחות החורגת סיטרואן C3), אשר מאיימות על מקומה בפסגת טבלת המסירות של אירופה. שיווקה יחל בחודש אוגוסט ואלינו היא תגיע מעט אחר כך.

  • עוד באותו נושא:
  • פיג'ו
  • psa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully