וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשלילה, הקש 1

ירון אדרי

30.6.2009 / 14:00

בשבוע הבא יחל משרד התחבורה לשלוח הודעה מוקלטת לכל אחד מעשרות אלפי הנהגים שרשיונם נפסל אך טרם הופקד כמתחייב בחוק

בשבוע הבא, עשוי מכשיר הטלפון הנייד שלכם לצלצל ומצידו השני של הקו תושמע הודעתו האחרונה של שר התחבורה ישראל כץ ולפיה תיאלצו לסור למשרד הרישוי על מנת להפקיד את רישיון הנהיגה שלכם. זאת, בתנאי שאתם נמנים על עשרות אלפי הנהגים שרישיונם נפסל אך הם עדיין מחזיקים בו.

את המבצע הארצי יזם השר כץ והוא יערך בשיתוף אגף התנועה במשטרת ישראל. החל ממחר, ישלחו מכתבי אזהרה לבתיהם של הנהגים שנמנעו מלהפקיד עד כה את רישיונתיהם ובו העונשים להם הם צפויים אם לא יעשו זאת שכן מדובר בעבירה פלילית. כנגדם עלולים לעמוד עונשים של קנסות כבדים, שלילת רישיון לזמן ממושך, החרמת הרכב לשישה חודשים ואף מאסר.

לאחרונה אף איתר משרד התחבורה את מספרי הטלפון האישיים של כל הנהגים והחל מהשבוע תועבר להם הודעה מוקלטת. המבצע יימשך עד ל-17 ביולי, אז יחל המשרד יחד עם משטרת ישראל לאתר את הנהגים באופן פיזי ולהביאם אל בית המשפט.

לדברי כץ, "אלפי נהגים שרישיונם נשלל בשל עבירות תנועה חמורות או שנפסלו מלהחזיק רישיון נהיגה מסיבות שונות ממשיכים לנהוג בכבישים ולסכן את כולנו". עוד הוא מוסיף כי יפעל בכל האמצעים העומדים לרשות משרדו בכדי להורידם מהכביש. לאחרונה, החל השר החדש לפעול ביתר תקיפות כנגד נהגים ואמש סיפרנו כי הורה להעביר 20 מיליון שקלים מתקציב הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים לרכישת 85 ניידות תנועה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully