וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-PT קרוזר לא תמות

11.7.2009 / 12:39

ההצהרות בדבר הפסקת ייצור מכונית הרטרו של קרייזלר היו מוקדמות. הבוס של פיאט זורק לה גלגל הצלה לעוד שנה לפחות

מנכ"ל פיאט והיו"ר החדש של קרייזלר המתחדשת סרג'יו מרצ'יונה, דוחה את מותה של ה-PT קרוזר לפחות בשנה אחת. בהודעה שהוציא השבוע, מסר האיטלקי כי פס הייצור האמון על הרכבתה במפעל טולוקה שבמקסיקו ימשיך במתכונתו הנוכחית לפחות עד שלהי 2010. מעניין אם יש קשר לכך שמרצ'יונה הצהיר בעבר כי הוא חובב את ה-PT קרוזר באופן אישי.

ה-PT קרוזר החביבה, קיבלה את הידיעה על גריעתה בתחילת 2009. למעשה, היא הייתה אחת המכוניות האחרונות מטעם קרייזלר שנאלצה להתמודד עם גזירות המוות של המשבר הכלכלי. קדמו לה הקרוספייר הספורטיבית ודגמים מקבילים מבית מותג דודג' שחטפו את העונש בלית ברירה. אולם, ל-PT קרוזר כנראה שמור מקום עמוק של נוסטלגיה בליבם של האמריקנים כמו גם אצל היצרנית שנאבקה אף היא להשאירה בחיים.

אתשקד מכרה קרייזלר כ-51 אלף יחידות ממנה אך לצערה, הצליחה זו לספק בקושי רבע מהן בשל המשבר הכלכלי. מכל מקום, מדובר על בשורה חיובית לאמריקה שלא מעוניינת לוותר על הסממנים ההיסטורים שלה כל כך מהר. בעיקר אם אלו שזורים בטכנולוגיה יחסית מודרנית ובמחיר לא גבוה במיוחד.

ב-30 לאפריל השנה, הגישה קרייזלר בקשה להגנה מפני נושים (צ'אפטר 11) במסגרת פשיטת רגל מסודרת וזאת לאחר שלא עמדה עוד בהתחיבויותיה הכספיות. זמן קצר לאחר מכן, החלו שיחות לוהטות ודיונים בינה ובין מתעניינים זרים ולאומיים עד שהגיעה פיאט עם הישועה. חובבי ה-PT לבטח יהיו מרוצים מכך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully