וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולוו XC-60 חושף שיניים

9.7.2009 / 14:48

וולוו תחשוף בתערוכת פרנקפורט מהדורה ספורטיבית לרכב הפנאי-שטח XC-60. מה זה שורף מבחוץ ומפנק מבפנים?

לחטיבת הספורט של וולוו מסורת רבת שנים של דיגום באות R כסממן ספורטיבי. כך עשתה עם גרסאות הסאלון והמשפחה לאורך שנים, ועכשיו היא פונה למוצלח התורן והירוק שבחבורה בשנה החולפת, ה-XC-60.

בהיבט הוויזואלי, השינויים כמעט ואינם מורגשים על המעטפת החיצונית. הגוון האדום הנועז ממלא את קצוותיו היטב יחד עם חישוקים בקוטר 20 אינטש. בתא הנוסעים, הטבעות המותג על המושב וגלגל ההגה ודוושות אלומיניום לחידוד התחושה תורמות את חלקן. אבל זה לא הכול. וולוו חיבקה את השבדי גבה הקומה, בכל ההבלטות הספורטיביות הקיימות עבור החטיבה כדי שחלילה לא תטענה המתחרות בעיקול המאתגר הבא, ותחשובנה להביכו ללא תשובה מוחצת מצידו.

עד כמה היא נחרצת? על פי וולוו נעשתה כאן מלאכה כדי להצמידו לאספלט הלוהט עד כמה שמרווח הגחון (23 ס"מ) מאפשר. יחד עם זאת, וולוו החליטה לא לגלח אותו במילימטר בודד, והסתפקה רק בהחלפת הבולמים ומערכות המתלים בסט ספורטיבי וקשיח יותר ובצמיגים חדורי אחיזה כלפי הקרקע הסלולה. מנוע? האמת היא ששתי היחידות – D5 טורבו דיזל וכן ה-T6 תמלאנה את המטלה בהצלחה. הוסיפו לכך כמה טוויקים מענינים של וולוו ואולי יווצר כאן פריט לאספנים שמרניים. כן, אנחנו יודעים שאתם שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully